Eind augustus krijgen we de sleutel van onze nieuwe woning. Er moet nog flink wat gebeuren, waaronder het plaatsen van een verlaagd plafond met inbouwspots. Het maken van een goed lichtplan blijkt nog best een uitdaging, zeker omdat het om vrij veel vierkante meters gaat. Professioneel advies is natuurlijk een optie, maar voordat ik daar €500–1000 voor neerleg, wilde ik eerst zelf aan de slag gaan.
Wat vinden jullie van dit plan? Hebben we bijvoorbeeld in de woonkamer genoeg spots, of zit ik ernaast?
Losse staande lampen en hanglampen voor de tafel en keuken niet meegenomen, maar komen er uiteraard wel. En we hebben nog niet besloten of we nog met (extra) wandlampen willen gaan werken.
/f/image/1lWt3BFGpxPDCvkENj5sttuk.png?f=fotoalbum_large)
Dit armatuur willen we gebruiken:
Wat vinden jullie van dit plan? Hebben we bijvoorbeeld in de woonkamer genoeg spots, of zit ik ernaast?
Losse staande lampen en hanglampen voor de tafel en keuken niet meegenomen, maar komen er uiteraard wel. En we hebben nog niet besloten of we nog met (extra) wandlampen willen gaan werken.
/f/image/1lWt3BFGpxPDCvkENj5sttuk.png?f=fotoalbum_large)
Dit armatuur willen we gebruiken:
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/WQL5EQtz1Fh7NceCbezqfG2j.jpg?f=user_large)
[ Voor 7% gewijzigd door Tristan op 28-07-2025 14:52 ]