Mijn vraag
Het klimaatsysteem in mijn VW Golf werk niet goed. Het eerste uur werkt hij wel goed, maar vervolgens loopt de temperatuur op doordat de koeling niet meer werkt.
In de winter wordt het trouwens niet warm dus is het probleem omgekeerd.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik heb een volkswagen golf cabriolet uit 2012 (type 6) met climate control.
Ik heb de temperatuur gemeten bij de uitstroom opening (zie foto).
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
De volkwagen dealer heeft het probleem niet kunnen vinden. Omdat zij het probleem niet kunnen herleiden omdat het pas na lang rijden voorkomt en zelfs dan niet altijd. Hij is al twee keer bij de dealer geweest.
Ik heb de temperatuur gemeten met een sensor en het temperatuur verloop bijgehouden. In de grafiek staat ook de instellingen van de Climate Control
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik ga in september naar Italie en wil graag dat het dan werkt.
/f/image/4aXxMP8xXBpdPMES8PH9xboi.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/eGbhSZwbd64kmNOapno5mdhS.png?f=fotoalbum_large)
Het klimaatsysteem in mijn VW Golf werk niet goed. Het eerste uur werkt hij wel goed, maar vervolgens loopt de temperatuur op doordat de koeling niet meer werkt.
In de winter wordt het trouwens niet warm dus is het probleem omgekeerd.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik heb een volkswagen golf cabriolet uit 2012 (type 6) met climate control.
Ik heb de temperatuur gemeten bij de uitstroom opening (zie foto).
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
De volkwagen dealer heeft het probleem niet kunnen vinden. Omdat zij het probleem niet kunnen herleiden omdat het pas na lang rijden voorkomt en zelfs dan niet altijd. Hij is al twee keer bij de dealer geweest.
Ik heb de temperatuur gemeten met een sensor en het temperatuur verloop bijgehouden. In de grafiek staat ook de instellingen van de Climate Control
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik ga in september naar Italie en wil graag dat het dan werkt.
/f/image/4aXxMP8xXBpdPMES8PH9xboi.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/eGbhSZwbd64kmNOapno5mdhS.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/E4zeWnygJcTMQzSppZbV2Mrr.jpg?f=fotoalbum_large)