1. Welk probleem ervaar je?
Ik kan de ‘Rapporteer’ knop alleen gebruiken op forum waar ik ook kan reageren
2. Waarom is dat een probleem?
Op het AWM forum zie ik op dit moment een reactie die ik wil aankaarten bij de mods, die meer lijkt op een oneliner dan kwalitatief bijdraagt aan discussie
3. Hoe vaak loop je er tegenaan?
Bij elk draadje binnen het AWM forum
4. Hoe ziet de ideale oplossing er voor jou uit?
Om te overwegen dat de rapporteer knop ook beschikbaar is voor Tweakers die nog niet kunnen reageren. Zo dat die niet hoeven op te zoeken wie de mods zijn van een subforum voor een DM
Ik kan de ‘Rapporteer’ knop alleen gebruiken op forum waar ik ook kan reageren
2. Waarom is dat een probleem?
Op het AWM forum zie ik op dit moment een reactie die ik wil aankaarten bij de mods, die meer lijkt op een oneliner dan kwalitatief bijdraagt aan discussie
3. Hoe vaak loop je er tegenaan?
Bij elk draadje binnen het AWM forum
4. Hoe ziet de ideale oplossing er voor jou uit?
Om te overwegen dat de rapporteer knop ook beschikbaar is voor Tweakers die nog niet kunnen reageren. Zo dat die niet hoeven op te zoeken wie de mods zijn van een subforum voor een DM