Ik heb gisteren een setje JBL Tune Beam 2 gekocht na een goede review door Tweakers. De dopjes zijn voor 'erbij' en ook met dat idee aangeschaft qua verwachtingen. De dopjes werken maar de software om alles mee af te regelen totaal niet. Het setje verschijnt in de app dus worden gezien. Maar wat ik ook probeer (cache legen, opnieuw installeren etc. etc.) ik kom niet bij enige instellingen. De app hangt in het eerste scherm waar de dopjes getoond worden. Wat is jullie ervaring met de JBL app?
Probeer het eens op een andere telefoon.
En geef informatie, iPhone, Android? Welke app heb je gepakt?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Android 15, S22, JBL Headphones app.gambieter schreef op zondag 27 juli 2025 @ 20:59:
Probeer het eens op een andere telefoon.
En dus nu gaan testen met een andere telefoon.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik heb eigenlijk nooit problemen met die app, heb ook de Tune Beam 2, en ziet hem altijd. Heb echter een iPhone dus heb verder geen tips over het opnieuw installeren.
De dopjes zijn wel via Bluetooth gekoppeld ?
Je zegt, ik zie ze in de app, maar is het plaatje helder ? Als bij mij de app de dopjes niet goed ziet, zit er een grijze waas over het icoontje van de dopjes.
De dopjes zijn wel via Bluetooth gekoppeld ?
Je zegt, ik zie ze in de app, maar is het plaatje helder ? Als bij mij de app de dopjes niet goed ziet, zit er een grijze waas over het icoontje van de dopjes.
Runs everything...