Extra knopjes bij “Toon posts:” filteropties bovenaan topics

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vliegvlug
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:50

Vliegvlug

Flight Simple

Topicstarter
1. Welk probleem ervaar je?

Als ik in een topic mijn eigen of andermans posts wil opzoeken moet ik dat nu met veel kliks via de “Dit topic (poster)” zoekoptie doen.

2. Waarom is dat een probleem?

Dat kost veel onnodige kliks en ik zoek best vaak op poster in de grotere topics

3. Hoe vaak loop je er tegenaan?

Best regelmatig dat het vervelend is dit steeds via de suboptie van de zoekbalk te moeten doen.

4. Hoe ziet de ideale oplossing er voor jou uit?

Bij de bij “Toon posts:” optie bovenaan elk topic staan snelknoppen voor bepaalde filters, zou erg fijn zijn als daar een optie bij komt om op eigen posts te zoeken of van andere naast de TS optie die er nu al is.

En als er dan iets weg moet om ruimte te maken kunnen de “+1 (y) ” en “Mijn (y) ” opties wat mij betreft weg want dat voeg imo niets toe en gebruik ze nooit. :P

Maar een zelf in de delen “Toon posts:” qua opties zou ook prima zijn. :)

En als ik dan toch aan het vragen benm Het zou fijn zijn als je de knopjes kan stapelen, of op zijn minst die van posts met plaatjes, wil vaak bijv alleen alles van TS zien met plaatjes maar dat kan nu niet. Is dan gelijk alles van TS of alle posts met plaatjes.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Ik zou dat liever in de dropdown naast de username willen zien, waar je ook de posthistory hebt, en de optie om een DM te sturen. Daar een extra optie: Bekijk alle posts van deze user in dit topic. Vele malen handiger, en denk ik ook wel makkelijk te maken. Het is immers niet veel meer dan linken naar de search.

Voor de TS zou dat in de dropdown gewoon de link zijn als:
code:
1
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2306406?data%5Bfilter_userids%5D=Vliegvlug

En voor mij is dat dan:
code:
1
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2306406?data%5Bfilter_userids%5D=RaZ

Niet helemaal zoals @Vliegvlug als optie rechts bovenin, maar in de dropdown bij de username ;)

/my 2 cts

Ik vind het ook vrij irritant dat je de username moet overtikken in de search en dan selecteren op poster. Niet iedereen heeft een makkelijk te spellen nickname :P

[ Voor 14% gewijzigd door RaZ op 27-07-2025 17:59 ]

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vliegvlug
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:50

Vliegvlug

Flight Simple

Topicstarter
RaZ schreef op zondag 27 juli 2025 @ 17:53:
Ik zou dat liever in de dropdown naast de username willen zien, waar je ook de posthistory hebt, en de optie om een DM te sturen. Daar een extra optie: Bekijk alle posts van deze user in dit topic. Vele malen handiger, en denk ik ook wel makkelijk te maken. Het is immers niet veel meer dan linken naar de search.

Voor de TS zou dat in de dropdown gewoon de link zijn als:
code:
1
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2306406?data%5Bfilter_userids%5D=Vliegvlug

En voor mij is dat dan:
code:
1
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2306406?data%5Bfilter_userids%5D=RaZ

Niet helemaal zoals @Vliegvlug als optie rechts bovenin, maar in de dropdown bij de username ;)

/my 2 cts
Zelf vind ik die locatie minder logisch omdat het duidelijk een “Toon posts:” functie is.
Maar als dat makkelijker te implementeren is heb ik liever dat dan niets. ;)
Ik vind het ook vrij irritant dat je de username moet overtikken in de search en dan selecteren op poster. Niet iedereen heeft een makkelijk te spellen nickname :P
Dat is soms wel lastig ja, maar als je het volgens jouw methode via de user dropdown optie doet moet je eerst de user vinden in het topic voordat je kan filteren.

Zou dan liever iets zien zoals in de post editor dat er na het invoeren van @ er een automatisch gefilterde lijst van usernames komt bij typen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Vliegvlug schreef op zondag 27 juli 2025 @ 18:54:
[...]

Zelf vind ik die locatie minder logisch omdat het duidelijk een “Toon posts:” functie is.
Maar als dat makkelijker te implementeren is heb ik liever dat dan niets. ;)

[...]

Dat is soms wel lastig ja, maar als je het volgens jouw methode via de user dropdown optie doet moet je eerst de user vinden in het topic voordat je kan filteren.

Zou dan liever iets zien zoals in de post editor dat er na het invoeren van @ er een automatisch gefilterde lijst van usernames komt bij typen.
Opzich is mijn idee voor de devvers heel makkelijk omdat in een kwartiertje te doen (wilde gok hoor) :P Ik zoek zelf meestal op een user als ik die user heb zien posten, en dan moet ik die username overtikken ;)
Toen @aReaRe en @Technomania nog een ® tekentje achter hun nickname hebben jaren terug heb ik dit ook al een keer voorgesteld, want ik ken de ASCII-tabel niet meer uit m'n hoofd :P

Behalve rare tekens of een nicname hebben die niemand kan onthouden zoals hier iemand zelf een bijnaam heeft omdat het niet eens uit te spreken valt, dan is het neobadmuts :P En dan met @ dit tekentje kan je hem wel vinden @Neobahamuth En dat werkt dan wel een stuk handiger als dat ook via het apestraatje kan met zulke exotische nicknames :P

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

RaZ schreef op zondag 27 juli 2025 @ 19:06:
[...]

Opzich is mijn idee voor de devvers heel makkelijk omdat in een kwartiertje te doen (wilde gok hoor) :P Ik zoek zelf meestal op een user als ik die user heb zien posten, en dan moet ik die username overtikken ;)
Toen @aReaRe en @Technomania nog een ® tekentje achter hun nickname hebben jaren terug heb ik dit ook al een keer voorgesteld, want ik ken de ASCII-tabel niet meer uit m'n hoofd :P

Behalve rare tekens of een nicname hebben die niemand kan onthouden zoals hier iemand zelf een bijnaam heeft omdat het niet eens uit te spreken valt, dan is het neobadmuts :P En dan met @ dit tekentje kan je hem wel vinden @Neobahamuth En dat werkt dan wel een stuk handiger als dat ook via het apestraatje kan met zulke exotische nicknames :P
Die nickchange met ® was de stomste nickchange die ik aangevraagd heb |:( :X

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)