Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knutselaar0
  • Registratie: Juli 2025
  • Laatst online: 27-07 11:28
Mijn vraag
...
Hallo
Ik weet niet als dit het geschikte forum is, indien niet mag het verwijderd worden
De Makita DUG602heggenschaar op batterij is juist 1 maand uit waarborg en nog niet veel gebruikt
En plots doet ze het niet meer
Als ik de startknop indruk, samen met de veiligheidsbeugel, dan gebeurt er niets
En als ik de startknop indruk en de veiligheidsbeugel snel in en uitdruk, is er een minieme beweging

...

...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-10 16:06

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Heb ik ook wel eens gehad met een ander merk heggenschaar. Kwestie van het blad even goed in sprayen met WD-40. Dat zal wat vastgekleefd zitten door “oud” hars.

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• No Hands
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 21:47
Wt heb je zelf al geprobeerd om het op te lossen behalve de startknop indrukken? of moeten we eerst allemaal suggesties doen?

Veroordeel niet, verwonder u slechts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sealy
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:12

sealy

bastards...

Deze schaar heeft inderdaad soms wat problemen. De scharen schoonmaken is een goede eerste stap.

[ Voor 36% gewijzigd door sealy op 27-07-2025 16:01 ]

nothing special

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• canonball
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:59
kijk even de handleiding na of er iets instaat, en of je al het onderhoud heb gedaan.
https://www.handleidi.ng/makita/duh602/handleiding?p=59

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linux gebruiker
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 19:14
Onlangs kocht ik een stokzaag, in de handleiding stond dat je hars het makkelijks verwijderd met olijfolie.
Een heggeschaar heeft nogal wat oppervlak wat kan kleven, dus het is mogelijk dat de zaagbladen aan elkaar plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppatrick
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:11
Heggenschaar spray werkt nog net iets beter dan wd 40 https://keizers.nu/produc...20CSS&utm_source=daisycon
Pagina: 1