Omdat mijn oude platenspeler stervende is ben ik al een tijdje op zoek naar een nieuwe. Naast de platenspeler is mijn setup een Denon X1800H en een set Qaccoustic 3030i's
Ik dacht een vervanging gevonden te hebben in een Fluance RT82 maar de verzendkosten zijn extreem en omdat ik niet kan vinden of die geleverd worden met EU adapter weet ik het niet meer.
Dus heb ik de speler gevonden op amazon nederland en een vraag gesteld aan Fluance support. Maar ik gebruik amazon liever niet (geen dealbreaker btw) en ik wacht nog op hun reactie.
Heeft er iemand dus misschien tips voor een redelijke platenspeler?
Budget is +/- 500
got to have:
geen vaste kabels
vervangbare naaldcartridge
gebogen tone arm
afstelbare counterweight
nice to have:
auto stop
houten uiterlijk
Ik heb zelf zitten kijken naar Pro-ject en Rega maar die hebben vaak vaste kabels for some reason of het word niet afgebeeld.
Dus: hellup!
Ik dacht een vervanging gevonden te hebben in een Fluance RT82 maar de verzendkosten zijn extreem en omdat ik niet kan vinden of die geleverd worden met EU adapter weet ik het niet meer.

Dus heb ik de speler gevonden op amazon nederland en een vraag gesteld aan Fluance support. Maar ik gebruik amazon liever niet (geen dealbreaker btw) en ik wacht nog op hun reactie.
Heeft er iemand dus misschien tips voor een redelijke platenspeler?
Budget is +/- 500
got to have:
geen vaste kabels
vervangbare naaldcartridge
gebogen tone arm
afstelbare counterweight
nice to have:
auto stop
houten uiterlijk
Ik heb zelf zitten kijken naar Pro-ject en Rega maar die hebben vaak vaste kabels for some reason of het word niet afgebeeld.

Dus: hellup!