Hoi allemaal,
Ik loop tegen een probleem aan als ik drie externe schermen op mijn Dell Latitude 5520 laptop (Intel i5, Thunderbolt 4, intel iris xe) wil aansluiten met een OWC Thunderbolt 4 HUB.
De setup is als volgt:
- 1x LG monitor (40WP95CP-W) resolutie: 5120 x 2160
- 2x Espresso Displays Touch 15" (portable USB-C monitoren) resolutie: 1920 x 1080
- OWC Thunderbolt 4 HUB (dockingstation)
De LG is direct aangesloten via de USB-C/Thunderbolt poort van de laptop.
Het dockingstation is aangesloten op de 2de USB-C/Thunderbolt poort van de laptop, en op het dockingstation wil ik dan de 2 espresso's aansluiten.
Het probleem:
Ik krijg maar twee externe schermen tegelijk werkend. Dus ofwel de LG + 1 espresso, ofwel alleen de 2 espresso's.
Zodra ik een derde scherm aansluit blijft het scherm zwart / no signal.
Wat ik al geprobeerd heb:
- Alle drivers bijgewerkt (ook Thunderbolt)
- Verschillende USB-C-poorten op het dock getest
- Resoluties verlaagd
- Alles is met originele kabels verbonden
Mijn vragen:
- Ondersteunt deze Dell Latitude 5520 überhaupt drie externe schermen tegelijk via Thunderbolt? (en niet HDMI + Thunderbolt!)
- Heb ik misschien een MST-compatibel dock nodig, of loop ik tegen een bandbreedtebeperking aan?
- Heeft iemand ervaring met een dock of adapter die dit wél goed aankan?
Alvast bedankt!
Ik loop tegen een probleem aan als ik drie externe schermen op mijn Dell Latitude 5520 laptop (Intel i5, Thunderbolt 4, intel iris xe) wil aansluiten met een OWC Thunderbolt 4 HUB.
De setup is als volgt:
- 1x LG monitor (40WP95CP-W) resolutie: 5120 x 2160
- 2x Espresso Displays Touch 15" (portable USB-C monitoren) resolutie: 1920 x 1080
- OWC Thunderbolt 4 HUB (dockingstation)
De LG is direct aangesloten via de USB-C/Thunderbolt poort van de laptop.
Het dockingstation is aangesloten op de 2de USB-C/Thunderbolt poort van de laptop, en op het dockingstation wil ik dan de 2 espresso's aansluiten.
Het probleem:
Ik krijg maar twee externe schermen tegelijk werkend. Dus ofwel de LG + 1 espresso, ofwel alleen de 2 espresso's.
Zodra ik een derde scherm aansluit blijft het scherm zwart / no signal.
Wat ik al geprobeerd heb:
- Alle drivers bijgewerkt (ook Thunderbolt)
- Verschillende USB-C-poorten op het dock getest
- Resoluties verlaagd
- Alles is met originele kabels verbonden
Mijn vragen:
- Ondersteunt deze Dell Latitude 5520 überhaupt drie externe schermen tegelijk via Thunderbolt? (en niet HDMI + Thunderbolt!)
- Heb ik misschien een MST-compatibel dock nodig, of loop ik tegen een bandbreedtebeperking aan?
- Heeft iemand ervaring met een dock of adapter die dit wél goed aankan?
Alvast bedankt!
:strip_exif()/f/image/BDW2hBMroMtx1IWojrDglc5h.jpg?f=fotoalbum_large)