Gray zone Warfare spelers gezocht

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortexmerc
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-09 13:26
Hallo,

Spelen er nog tweakers Gray zone Warfare die eventueel af en toe in groep verband willen spelen of mensen die deze eens willen proberen dan kan ik wel helpen.

https://store.steampowere...479810/Gray_Zone_Warfare/

Momenteel factie Mithras security. deze moet gelijk zijn maar je kan resetten en andere kiezen.

Ben erg verrast hoe goed deze game eigenlijk al is in early access. focus is vooral pve extractie loot shooter maar tov tarkov meer realistische open wereld zonder laad schermen.
Het is geen call of duty, focus is echt wel mil sim en realisme.

pvp is optioneel en niet verplicht.

pm maar of reply hier bij interesse.

[ Voor 6% gewijzigd door Vortexmerc op 26-07-2025 07:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe2O3
  • Laatst online: 20:00

Fe2O3

Ja das roest

Zou wel willen maar ja, sta al 4 dagen te wachten op die helicopter.

Dum de dum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortexmerc
Fe2O3 schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 19:38:
Zou wel willen maar ja, sta al 4 dagen te wachten op die helicopter.
Hoe je staat te wachten op die heli :*) ik heb op 95 uur spelen 1 crash gehad en nu juist vandaag wat stutteringen op heel bepaalde momenten, loopt eigenlijk zeer vlot. maar ik heb ook wel goede mid range hardware.

wat heb je juist voor met die heli :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe2O3
  • Laatst online: 20:00

Fe2O3

Ja das roest

Vortexmerc schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 20:24:
[...]

Hoe je staat te wachten op die heli :*) ik heb op 95 uur spelen 1 crash gehad en nu juist vandaag wat stutteringen op heel bepaalde momenten, loopt eigenlijk zeer vlot. maar ik heb ook wel goede mid range hardware.

wat heb je juist voor met die heli :?
De laatste keer dat ik speelde, en alle keren ervoor, was je continue aan het wachten om te kunnen spelen, omdat er maar 4 heli's zijn per factie.

Alles op ultra en geen problemen, maar ik heb geen mid range hardware :)

Speel wel alleen pve.

Dum de dum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortexmerc
Fe2O3 schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 20:56:
[...]

De laatste keer dat ik speelde, en alle keren ervoor, was je continue aan het wachten om te kunnen spelen, omdat er maar 4 heli's zijn per factie.

Alles op ultra en geen problemen, maar ik heb geen mid range hardware :)

Speel wel alleen pve.
ik denk dat was voor 0.3 en toen moest je op en af altijd met een heli en daardoor waarschijnlijk iedereen eentje aan het roepen.
vanaf 0.3 heb je cop's die je overneemt en daar kun je verkopen/stash toegang en je kan nu ook missies gewoon direct waar je bent complete of accepteren dus terug moet je niet echt daarvoor.
heb hooguit 3 keer ofzo moeten wachten op een heli en dan nog maar paar minuten laatste weken.

dit is nu op zaterdag avond :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nzBug1FezBpn5hCGoFB9W68kIJI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ungktMzWu6wKLFGgmKYyY0vv.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 18% gewijzigd door Vortexmerc op 26-07-2025 21:25 ]