Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Alleen maar gamen op 4k resolutie, liefst zo hoog mogelijke FPS en kortst mogelijke laadtijden. Belangrijk om te vermelden is dat dit systeem FUNCTION over form is. Ik geef dus niets om RGB verlichting of allerlei andere toeters en bellen/looks. Het moet vooral een functioneel systeem zijn wat betrouwbaar de beste prestaties voor mijn doelen biedt en tevens niet te luidruchtig is.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Gezien mijn voorlopig samengestelde systeem (zie onder) is dit een dure build, maar dat mag.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, volledig nieuwe build.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet per-se. Al vind ik het wel "prettig" als op z'n minst het moederbord en de videokaart van hetzelfde merk/serie zijn.
Ga je overklokken?
Denk ik niet. Is dit tegenwoordig uberhaupt nog de moeite waard? Mijn huidige/laatste PC build is van 2018... Toen was dat nog wel een "ding".
Wat verwacht je van ons?
Graag jullie feedback op onderstaande systeemsamenstelling.
Alleen maar gamen op 4k resolutie, liefst zo hoog mogelijke FPS en kortst mogelijke laadtijden. Belangrijk om te vermelden is dat dit systeem FUNCTION over form is. Ik geef dus niets om RGB verlichting of allerlei andere toeters en bellen/looks. Het moet vooral een functioneel systeem zijn wat betrouwbaar de beste prestaties voor mijn doelen biedt en tevens niet te luidruchtig is.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Gezien mijn voorlopig samengestelde systeem (zie onder) is dit een dure build, maar dat mag.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, volledig nieuwe build.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet per-se. Al vind ik het wel "prettig" als op z'n minst het moederbord en de videokaart van hetzelfde merk/serie zijn.
Ga je overklokken?
Denk ik niet. Is dit tegenwoordig uberhaupt nog de moeite waard? Mijn huidige/laatste PC build is van 2018... Toen was dat nog wel een "ding".
Wat verwacht je van ons?
Graag jullie feedback op onderstaande systeemsamenstelling.
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 9800X3D Boxed | € 471,99 | € 471,99 |
1 | Moederborden | Gigabyte B850 AORUS ELITE WIFI7 | € 213,99 | € 213,99 |
1 | Videokaarten | Gigabyte AORUS GeForce RTX 5090 MASTER 32G | € 2.599,- | € 2.599,- |
1 | Behuizingen | Corsair Frame 4000D Zwart | € 90,08 | € 90,08 |
1 | Waterkoeling | Arctic Liquid Freezer III Pro 360 | € 80,67 | € 80,67 |
1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast KF560C30BBEK2-32 | € 109,- | € 109,- |
1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 12 M 1200W | € 195,90 | € 195,90 |
1 | Interne SSD's | Samsung 9100 Pro, geen heatsink 2TB | € 238,05 | € 238,05 |
Totaal | € 3.998,68 |