Weet iemand hoe je de properties van een gefikte cd kan zien? Met name de datum is makkelijk... Net die info als de "nero tab" die bij de exploder zit.
Het is toch wel voor je eigen thuis backup he
Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.
Uiteraad is het voor m'n backup CD's. Stel je
voor dat ineens al m'n waardevolle gekochte applicaties
en audio cd's geconverteerd naar mp3 verrot gaan...
Maaruuh, weet iemand hier misschien anders een handig API functie (van Bill) voor? Een lullige create datum van een cd-rom.. dat moet toch op te vragen zijn...
Iemand nog ideeen?
voor dat ineens al m'n waardevolle gekochte applicaties
en audio cd's geconverteerd naar mp3 verrot gaan...
Maaruuh, weet iemand hier misschien anders een handig API functie (van Bill) voor? Een lullige create datum van een cd-rom.. dat moet toch op te vragen zijn...
Iemand nog ideeen?
Heb jij weleens de hoeveelheid meggies aan dcu, dfm, pas en dpr filetjes op jopiek en zwaargenieten hun hdschijfje gezien?Op dinsdag 18 september 2001 01:46 schreef BaSSzje het volgende:
Het is toch wel voor je eigen thuis backup he
Da's heel wat, vooral als je ook nog eens een voorraad dpk-tje van Torry en DSP hebt geleeched...
Wel antwoord op de vraag: je moet gewoon naar de timestamp kijken. er zijn op DSP (Delphi Super Page) en Torryof eventeel efg's Delphi Pages, vast wel voorbeelden te vinden van hoe een timestamp van een file lezen en je moet dus gewoon ff de files van de root scannen...
Cogito Ergo Credo
Goeie tip, alleen ik heb bij al m'n CD's "preserve timestamp" van de file aanstaan, dus houdt die gewoon de create datum aan van de file..
Maar eigenlijk moet ik die van de CD-rom hebben (de create datum).. Anymore tips or clues?
Maar eigenlijk moet ik die van de CD-rom hebben (de create datum).. Anymore tips or clues?
After more than 24 hours...kickOp zondag 23 september 2001 14:10 schreef Zwaargenieten het volgende:
Goeie tip, alleen ik heb bij al m'n CD's "preserve timestamp" van de file aanstaan, dus houdt die gewoon de create datum aan van de file..
Iemand verder nog een idee, anders sterft deze topic uit (wat die toch nu al doet..) details...
??????????
??????????
Pagina: 1