Ik heb de CU34G4Z monitor aangeschaft. Er is iets vreemds met het beeld aan de hand. Uiterst links en rechts zou je verwachten dat het beeld de curve naar de kijker toe blijft volgen. In plaats daarvan loopt het beeld juist van de curve weg. Visueel zie je het beeld uiterst links en rechts dus in een bochtje teruglopen.
Aan de buitenkant is niets te zien, ook als je met je vinger voelt aan het oppervlak van het scherm, loopt dat netjes door in de curve. Alleen binnenin loopt het beeld dus in een bochtje weg van de curve.
Mijn vorige monitor AOC AGON AG352UCG had daar helemaal geen last van.
Weet iemand of dit komt door het productieproces / manier van bouwen van dit soort monitoren of is dit een constructiefout en klopt het niet?
Ik heb in de foto met geel proberen aan te geven hoe bet beeld binnenin wegloopt van de curve.
Aan de buitenkant is niets te zien, ook als je met je vinger voelt aan het oppervlak van het scherm, loopt dat netjes door in de curve. Alleen binnenin loopt het beeld dus in een bochtje weg van de curve.
Mijn vorige monitor AOC AGON AG352UCG had daar helemaal geen last van.
Weet iemand of dit komt door het productieproces / manier van bouwen van dit soort monitoren of is dit een constructiefout en klopt het niet?
Ik heb in de foto met geel proberen aan te geven hoe bet beeld binnenin wegloopt van de curve.
/f/image/s2cBXM4UUZJ85mmI7OOeXTT3.png?f=fotoalbum_large)