☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
In Gmail. Dus daar kan ik niks aan veranderen. Dit is voor 99% zeker een Tweakers codebase-bugje.CH4OS schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 12:21:
Is dit webbased of in een email client en zo ja, welke client dan?
En ja, je kan kiezen bij de nieuwsbrief of je hem in plain text of html wilt.
[ Voor 12% gewijzigd door AW_Bos op 25-07-2025 12:23 ]
Kan, maar dat heeft naar mijn idee niks met deze bug te maken.CH4OS schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 12:23:
Dat je niets aan de mail kunt veranderen snap ik, maar niets weerhoudt jou ervan om (ook?) GMail te openen in een client zoals Thunderbird.
Wel grappig dat de titel hierboven de & weer omzet in &. Ook in berichten blijkbaar, tenzij je de [norml] tag gebruikt.
[ Voor 9% gewijzigd door AW_Bos op 25-07-2025 12:27 ]
[ Voor 33% gewijzigd door CH4OS op 25-07-2025 12:35 ]
Snap ik, maar ik ging er vanuit dat dit weinig met e-mail cliënts te maken heeft. Maar ik had het er ook bij kunnen vermelden.CH4OS schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 12:32:
Ik kan me wel voorstellen dat een developer wel graag wilt weten hoe jouw situatie is, vandaar dat ik een beetje vroeg hoe jij jouw GMail leest.Is immers ook een van de basis vragen van het template.
Bij een garage kom je ook niet aan met enkel een 'Er zit een raar geluid in de auto...'.
Het zal je verbazen hoeveel de developers zelf kunnen vragen, als ze iets nodig hebben hier.CH4OS schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 12:40:
Had gekund, maar staat er niet, vandaar dat er dan naar gevraagd wordt?
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Snap ik, maar ik wilde kijken of ik het hier na kon bootsen (ook al ben ik geen developer voor Tweakers). Dan had het in elk geval geen N=1 geweest.Room42 schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 12:44:
Het zal je verbazen hoeveel de developers zelf kunnen vragen, als ze iets nodig hebben hier.
[ Voor 7% gewijzigd door CH4OS op 25-07-2025 12:51 ]
Ja, dat zei jij er dan weer niet bij.CH4OS schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 12:50:
[...]
Snap ik, maar ik wilde kijken of ik het hier na kon bootsen (ook al ben ik geen developer voor Tweakers). Dan had het in elk geval geen N=1 geweest.Maar laat maar dan.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron