Toon posts:

What to do with...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn ABIT BP6 Dual Celly Mobo.
Ik heb er nu een Dual 466@525 op zitten,maar het loopt toch niet echt zo lekker als ik wilde..

Dusss komt de vraag wat zal ik doen??

1. Kijken of ik ergens wat Celly's 500 op de kop kan tikken en die erop prikken (2 proccies natuurlijk,en dan overclocken)

of

2. Een (1 dus) Celly 800 of hoger erop prikken???

(ik heb er nu 128 mb 133mhz geheugen op zitten,maar daar komt binnekort weer wat bij)

Suggesties??

• superbikkel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-05 09:49
Op je BP6 kan geen Celeron 800 (of wat voor Celeron-II dan ook), dus die optie gaat niet door.

Verpatsen en dual Duron of dual PIII nemen

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-08 21:09
Dual Duron :P . 500's hebben geen enkele zin, daar zul je wellicht enkele tientallen MHz'en meer uit pompen, da's de investering totaal niet waard.

Dus, of het hierbij laten, of totaal wat anders.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Topicstarter
okeej,bedankt,ik zal een kijken tot hoever ik de bankrekening uit kan buiten.. :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:34

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Die-hard, maaar financieel niet zo interessante optie: 2 powerleap FC-PGA-PPGA convertors en PIII erop. Hier zijn stapels sites aan gewijd.

Oslik blyat! Oslik!

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:53
Op maandag 17 september 2001 22:15 schreef superbikkel het volgende:
Op je BP6 kan geen Celeron 800 (of wat voor Celeron-II dan ook), dus die optie gaat niet door.
BP6 Kan wel Celeron 800 of welke Celeron-II en andere P-III coppermine dan ook..

Je hebt alleen een converter nodig!
Die-hard, maaar financieel niet zo interessante optie: 2 powerleap FC-PGA-PPGA convertors en PIII erop. Hier zijn stapels sites aan gewijd.
Nog Die-harder: Je sockets openmaken, en effe wat pinnetjes verwijderen, en wat soldeerverbindingen aanbrengen, en PIII's erop zetten.. :)

Beetje zoeken op www.bp6.com geeft genoeg info..
Pagina: 1