Rolstoel vriendelijke keuken kopen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bomenzijnrelax
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 04-09 14:59
Beste mede - tweakers,

Ik ben opzoek naar een keukenbedrijf wat keukens op maat en rolstoeltoegankelijk maakt.

Ik heb gehoord dat in Duitsland de keukens vaak een stuk goedkoper zijn, hebben mensen hier ervaring mee?

De keuken moet zoals in de link staat, een gedeelte hiervan omhoog en omlaag gesteld kan worden.

Zelf woonachtig rond Weert.

https://www.dovykeukens.b...kblad-verstelbare-kasten/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Nu online
Keukens zijn over t algemeen goedkoper in duitsland, maar dan moet je ze zelf plaatsen.
Voor rest, eigenlijk kan elke keuken rolstoelvriendelijk gemaakt worden door de maten aan te passen, en rekening te houden met de kastjes etc.

Waar loop je zelf tegenaan? Want als het budget er is , is veel mogelijk. (Ik woon zelf in Bocholt, hier zit een keukenboer die ook veel in NL werkt, wel cash betalen ;) ).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rensjuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-09 23:43
offtopic:
Bewust of per ongeluk? _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door Rensjuh op 24-07-2025 21:30 ]

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bomenzijnrelax
99ruud99 schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 21:26:
Keukens zijn over t algemeen goedkoper in duitsland, maar dan moet je ze zelf plaatsen.
Voor rest, eigenlijk kan elke keuken rolstoelvriendelijk gemaakt worden door de maten aan te passen, en rekening te houden met de kastjes etc.

Waar loop je zelf tegenaan? Want als het budget er is , is veel mogelijk. (Ik woon zelf in Bocholt, hier zit een keukenboer die ook veel in NL werkt, wel cash betalen ;) ).
Er kan wel wat geld op kapot geslagen worden. Zelf plaatsen kan eventueel ook nog.

Ik wil dat er een gedeelte elektrische omhoog en omlaag kan. Voor de rest moet het een L keuken worden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bomenzijnrelax
Rensjuh schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 21:30:
offtopic:
Bewust of per ongeluk? _/-\o_

[...]
Met gestrekt been erin hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saint2Saint
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11:28
Wat moet er in het omhoog/omlaag deel komen? Ook een kookplaat en/of een wasbak? Want alleen een stuk aanrechtblad dat in hoogte verstelbaar is, kan je ook zonder keukenboer laten bouwen. Dus keuken via keukenboer en in hoogte verstelbaar blad door een interieur bouwer. Bedenk daarbij wel dat je aanrechtblad in een keer mee besteld met de rest van de keuken.

Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:20

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Je zou https://www.doruscoppelmans.be/ eens kunnen proberen. Zit nog dichtbij ook.

Is volgens mij een afstammeling van het oude HC keukens en die maakten vakwerk. Zit er bij mijn ouders thuis al sinds 1986 in, geen centje pijn.

Doen ook interieurbouw en echt op maat, dus vrij zeker dat ze je kunnen helpen met je eisen en wensen :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:52
Van Diessen uit Veldhoven heeft bij tante (die in rolstoel zit) van mijn vriendin een keuken geplaatst. Ze hebben een eigen fabriek dus kunnen alles op maat maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Honesty
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:39

Honesty

kattenneus!

Zijn specifieke bedrijven die dat aanbieden, zie ze weleens op de ziezobeurs staan.
Wil je alleen koken(alles laag) of samen met je partner/kinderen?

Festina lente

Pagina: 1