Vermeld de URL waar het probleem zich bevindt
Bijvoorbeeld in: Jasphur in "Wat er nou weer voor een pand te koop staat... Jaargang 2025"
Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren
Het is de bedoeling dat posters even een URL controleren alvorens ze iets plaatsen, om zo dubbel posts te voorkomen. Voor het reproduceren:
Kopieer een Funda URL uit 1 van de posts. Let op: je moet de hele URL hebben (de afgekorte URL kom ik zo op terug) en probeer te zoeken. De post waaruit je de URL hebt gekopieerd komt niet terug in de zoek resultaten.
Wanneer je de verkorte URL kopieert in als keyword gebruikt om mee te zoeken, dan krijg je een Bad Request pagina.
Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed
Ik had een overzicht van posts verwacht die de link bevatten.
Vermeld welk apparaat en browser je gebruikt
Chrome 138.0.7204.168
Windows 11 Pro, 24H2
Bijvoorbeeld in: Jasphur in "Wat er nou weer voor een pand te koop staat... Jaargang 2025"
Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren
Het is de bedoeling dat posters even een URL controleren alvorens ze iets plaatsen, om zo dubbel posts te voorkomen. Voor het reproduceren:
Kopieer een Funda URL uit 1 van de posts. Let op: je moet de hele URL hebben (de afgekorte URL kom ik zo op terug) en probeer te zoeken. De post waaruit je de URL hebt gekopieerd komt niet terug in de zoek resultaten.
Wanneer je de verkorte URL kopieert in als keyword gebruikt om mee te zoeken, dan krijg je een Bad Request pagina.
Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed
Ik had een overzicht van posts verwacht die de link bevatten.
Vermeld welk apparaat en browser je gebruikt
Chrome 138.0.7204.168
Windows 11 Pro, 24H2
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie