Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0
misschien is die PCspeaker ingebouwd in je mobo.
zitten er geen pinnetjes voor een PC-speakeraansluiting op je mobo?
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Ja, die zitten er wel, heb de tweeter ook aangesloten, maar ik krijg gewoon doorstuur naar mijn onboard geluidskaart. Wie heeft er nog meer zo'n epoX?
Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0
heb ik ook es gehad met n p4 plank
toen had ik (na uren zoeken
) bij vulume control de pc speaker erbij gezet en die gedempt.
was daarmee opgelost.
succes
toen had ik (na uren zoeken
was daarmee opgelost.
succes
eerst kijken dan zeiken
Er zit een jumpertje op je SBlive om dit te regelen, als ik me goed kan herinneren. Iets met PCspeak
/dev/null
Duh...moet ie wel een live! hebben, en die heeft ie niet...Op zondag 23 december 2001 23:13 schreef I_Stealth_I het volgende:
Er zit een jumpertje op je SBlive om dit te regelen, als ik me goed kan herinneren. Iets met PCspeak
Owww stom van mij, ik heb het niet zo goed gelezen, sorry!
/dev/null
Verwijderd
JE moet ff als je win 9X hebt dan ff naar bureaublad thema`s kiezen en dan weer ff op windows standaard zetten dan krijg je die shit niet meer.
Verwijderd
had ik ook bij een andere pc van ons
. ik heb alles geprobeerd maar niks wou helpen dus heb ik dat kren in de bios gedisabled en voor een paar tientjes een sb 128 pci gekocht
Nee op No Sound (Geen geluiden) anders komt het nog steeds.Op dinsdag 25 december 2001 17:03 schreef battigoal het volgende:
JE moet ff als je win 9X hebt dan ff naar bureaublad thema`s kiezen en dan weer ff op windows standaard zetten dan krijg je die shit niet meer.
Maar hij zei dat ie het in de bios al had.
Pagina: 1