Toon posts:

salaris webmaster

Pagina: 1
Acties:
  • 191 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Iemand die weet wat ongeveer het standaardsalaris is voor een webmaster? Ik ben 21 jaar en ben gevraagd door een bedrijf.

Alvast bedankt

Verwijderd

ik neem aan dat dit ligt aan bij wat voor bedrijf/site je webmaster gaat worden...

• r0bert
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-08 16:19
Faq:

6. Wat verdien ik/jij?
Hier zijn veel topics over geweest en er is op internet
informatie te vinden bij de diverse job-sites.

//edit:
En check anders eerst de search eens :.
Wat is het gem. salaris v/e Webdeveloper/designer? (14 pagina's, 330 replies.. niet genoeg?)

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 16:31
Er bestaat geen standaard. anders was er wel een vakbond voor webmasters.. ligt vooral aan je kennis en creatviteit wat je verdient..

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || My F1 website The Paddock Crew

Verwijderd

Topicstarter
Het is een internationaal bedrijf, ze zijn softwarepublisher. Op vacaturebank.nl en jobnews.nl kan ik niks relevant vinden, nog meer suggesties?

Verwijderd

tja ligt echt aan welke site je gaat beheren, wat je allemaal moet doen, dus bijvoorbeeld alleen nieuwsposten, of ook forum beheren, polls bijhouden etc etc. So tell me some more :)

• r0bert
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-08 16:19
Damnit .. kkon m'n vorige post niet meer editten .. kwou nog even zeggen dat webmaster <-> webdesigner natuurlijk wel net even iets anders is ..

Verwijderd

Topicstarter
het is tevens gedeeltelijk design. Er komt een basissite en van daaruit moeten er dingen aan toegevoegd worden. Een beetje hetzelfde idee als dat alle internationale lost boys websites hebben.

qua forum en polls etc. is nog niks bekend, heb morgen een gesprek met hun.

• rickmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

rickmans

twittert

bedenk zelf een salaris wat jij denkt dat je waard bent (en je moet het wel kunnen motiveren!! :))

Don't mind Rick

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Ik zou zeggen bekijk wat draadjes die al over dit topic te vinden zijn op GoT, verder is salaris nogal persoonsgebonden.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.