Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zoek een nuc/barebone machine die die als client kan dienen voor Artemis/moonlight.
Apollo zal op mijn game p.c draaien (de host), en zal de game streamen naar mijn nuc(/Artemis/monligh0. De NUC zal aangesloten worden op me TV (4k 120 hertz) die aan de andere kant van het huis zit. Hier mee kan ik toch lekker gamen, zonder een tweede game P.C te kopen. Het enige wat dit systeem zal doen is streamen. voor de rest heeft het geen nut voor mij. Ter info alles is bekabeled met cat 6A.
Wat mag het systeem gaan kosten?
300 euro maar als het echt niet kan. 400 a 500 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
- Minimaal HDMI 2.1 (voor 4k en 120 fps)
- Bluetooth 5.1 voor mijn PlayStation 5 controller (dit kan via een dongol of build in)
- USB A 3.0 voor mijn xbox controler dongol
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zo ver ik weet heb ik geen dikke GPU nodig omdat ik alleen stream, en zal iets zoals Intel Quicksync meer dan genoeg zijn, alleen weet ik het niet zeker.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik zou zeggen Intel voor quicksync, maar als ik dat niet nodig hebt dan maakt het mij weinig uit van wat voor merk het i s
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
geen
Ga je overklokken?
nope
Wat verwacht je van ons?[i]
ik heb hier onder wat machines gevonden die mij wel interessant leken. alleen weet ik niet of het wel de juiste keuze is voor mijn use case. Daar in heb ik jullie hulp nodig. welke Nuc is het beste voor mij?
uitvoering: Gigabyte BRIX GB-BNIP-N100
uitvoering: Acer Veriton N1502G Mini 12N0U Barebone
uitvoering: MSI Cubi NUC 1MG-244BEU
uitvoering: ASUS NUC 15 Pro, Slim Kit, Core 3 100U
P.S mochten al mijn voorbeelden niet goed zijn, laat het dan ook weten graag
Ik zoek een nuc/barebone machine die die als client kan dienen voor Artemis/moonlight.
Apollo zal op mijn game p.c draaien (de host), en zal de game streamen naar mijn nuc(/Artemis/monligh0. De NUC zal aangesloten worden op me TV (4k 120 hertz) die aan de andere kant van het huis zit. Hier mee kan ik toch lekker gamen, zonder een tweede game P.C te kopen. Het enige wat dit systeem zal doen is streamen. voor de rest heeft het geen nut voor mij. Ter info alles is bekabeled met cat 6A.
Wat mag het systeem gaan kosten?
300 euro maar als het echt niet kan. 400 a 500 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
- Minimaal HDMI 2.1 (voor 4k en 120 fps)
- Bluetooth 5.1 voor mijn PlayStation 5 controller (dit kan via een dongol of build in)
- USB A 3.0 voor mijn xbox controler dongol
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zo ver ik weet heb ik geen dikke GPU nodig omdat ik alleen stream, en zal iets zoals Intel Quicksync meer dan genoeg zijn, alleen weet ik het niet zeker.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik zou zeggen Intel voor quicksync, maar als ik dat niet nodig hebt dan maakt het mij weinig uit van wat voor merk het i s
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
geen
Ga je overklokken?
nope
Wat verwacht je van ons?[i]
ik heb hier onder wat machines gevonden die mij wel interessant leken. alleen weet ik niet of het wel de juiste keuze is voor mijn use case. Daar in heb ik jullie hulp nodig. welke Nuc is het beste voor mij?
uitvoering: Gigabyte BRIX GB-BNIP-N100
uitvoering: Acer Veriton N1502G Mini 12N0U Barebone
uitvoering: MSI Cubi NUC 1MG-244BEU
uitvoering: ASUS NUC 15 Pro, Slim Kit, Core 3 100U
P.S mochten al mijn voorbeelden niet goed zijn, laat het dan ook weten graag