Tips om advertentie snel te verkopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.023 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsiSilver
  • Registratie: Juli 2025
  • Laatst online: 25-07 10:57
Hi.

Ik weet niet of dit de juiste plaats is maar heeft iemand tips om advertenties snel verkocht te krijgen?

Dank u.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homer-Simpson
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 08:17
Ja. Geen spullen aanbieden met als omschrijving dat het misschien kapot is maar je het niet zeker weet.
En bij de omschrijving van de aansluitingen concreet zijn ipv ‘veel’. En een prijs noemen.

Check anders even je bestaande advertentie op deze punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cass Casey
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
Iets meer info is wel handig denk ik. Wil je advertenties verkopen of je hebt iets geadverteerd en je wilt dat sneller verkocht hebben? Op welk platform?

Lagere prijs vragen, betere omschrijving maken, foto’s erbij.

Wat had je zelf al bedacht?

EDIT: ik zie dat je een V&A op Tweakers hebt. Iets wat misschien kapot is, verkoopt niet snel. En let je even op je spelling. En wat @Homer-Simpson zegt. "Misschien kapot", "Niet zeker dat", "schoefjes mogelijk anders", "veel molex", "veel sata". Het is wel erg vaag allemaal.

[ Voor 36% gewijzigd door Cass Casey op 24-07-2025 10:59 ]

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

Zakken met je prijs

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsiSilver
Homer-Simpson schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 10:53:
Ja. Geen spullen aanbieden met als omschrijving dat het misschien kapot is maar je het niet zeker weet.
En bij de omschrijving van de aansluitingen concreet zijn ipv ‘veel’. En een prijs noemen.

Check anders even je bestaande advertentie op deze punten.
Je bent fout. Eentje werk de andere is misschien kapot. Je moet het dan ook wel helemaal lezen. Probeer gewoon transparant te zijn. Ik kan toch niet iets als werkend verkopen terwijl ik niet zeker weet of dat zo is?

[ Voor 3% gewijzigd door PsiSilver op 24-07-2025 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsiSilver
Het staat op n.o.t.k. (doe een bod dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Nu online

mrc4nl

Procrastinatie expert

ik zou in de advertentie of titel wel noemen dat je haast hebt. "moet nu weg" oid
Duidelijk zijn in de omschrijving zodat men je niet een berichtje gaat sturen omdat er toch nog vragen zijn.
scherpe prijs waar men van denkt, "o ik moet nu beslissen" ipv "meh ik kijk volgende week wel'"
PsiSilver schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 11:02:
[...]

dat zou ik dus afraden voor snelle handel. Een prijs noemen en in de advertentie zeggen dat ie onderhandelbaar is werkt naar mijn mening beter

[ Voor 34% gewijzigd door mrc4nl op 24-07-2025 11:06 ]

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

advertenties verkopen?
of het product wat in de advertentie beschreven staat, verkopen?

Maakt nogal verschil... :+

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -tom-562
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

PsiSilver schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 11:02:
[...]

Dus hang je er een prijs aan.. :X |:(

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsiSilver
Cass Casey schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 10:55:
Iets meer info is wel handig denk ik. Wil je advertenties verkopen of je hebt iets geadverteerd en je wilt dat sneller verkocht hebben? Op welk platform?

Lagere prijs vragen, betere omschrijving maken, foto’s erbij.

Wat had je zelf al bedacht?

EDIT: ik zie dat je een V&A op Tweakers hebt. Iets wat misschien kapot is, verkoopt niet snel. En let je even op je spelling. En wat @Homer-Simpson zegt. "Misschien kapot", "Niet zeker dat", "schoefjes mogelijk anders", "veel molex", "veel sata". Het is wel erg vaag allemaal.
Ik heb twee stuks. Eentje is misschien kapot de andere is werkend en getest. Heeft CPU 8 pin, standaard ATX, PCIe x2 8 pin en veel sata en molex kabels.

De voeding heeft een ATX formaat maar sinds het dell is de draad om het in te vijzen mogelijk anders geplaceerd dat of ik heb een rare behuizing.

Is dat echt te ingewikkeld?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-09 14:30
PsiSilver schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 11:07:
[...]

Ik heb twee stuks. Eentje is misschien kapot de andere is werkend en getest. Heeft CPU 8 pin, standaard ATX, PCIe x2 8 pin en veel sata en molex kabels.

De voeding heeft een ATX formaat maar sinds het dell is de draad om het in te vijzen mogelijk anders geplaceerd dat of ik heb een rare behuizing.

Waarom open je een topic als je klaarblijkelijk niet op advies zit te wachten. Ronduit onbeschoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsiSilver
ehtweak schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 11:04:
advertenties verkopen?
of het product wat in de advertentie beschreven staat, verkopen?

Maakt nogal verschil... :+
Nutteloze post zonder nuance. Je weet wat ik bedoel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
[...]

PsiSilver schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 11:08:
[...]

Dit soort posts helpen ook niet echt, als je wat wilt verkopen. 8)7 Dacht je dat mensen niet eerst even kijken wat voor vlees ze in de kuip hebben? :w

[ Voor 18% gewijzigd door Room42 op 24-07-2025 11:10 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonhaertt
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:11

dragonhaertt

@_'.'

[...]

Misschien moet je de adviezen ter harte nemen in plaats van proberen te ontkrachten met je eigen argumenten.

Je vraagt om advies maar probeert iedereen te overtuigen dat het allemaal wel prima is.

Truth is like a language with no native speakers left.
Its poetry is speechless and it can’t be caught in human being’s breath.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsiSilver
SCIxX schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 11:08:
[...]

Waarom open je een topic als je klaarblijkelijk niet op advies zit te wachten. Ronduit onbeschoft.
Ik ben niet onbeschoft. Ik snap gewoon niet wat hij bedoeld. Ik ga niet akkoord.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
PsiSilver schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 11:10:
[...]

Ik ben niet onbeschoft. Ik snap gewoon niet wat hij bedoeld. Ik ga niet akkoord.
Je berichten komen behoorlijk bot over. En dat merken, blijkbaar, meerdere mensen op. Dus ik zou ze even nalezen. :)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsiSilver
dragonhaertt schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 11:10:
[...]

Misschien moet je de adviezen ter harte nemen in plaats van proberen te ontkrachten met je eigen argumenten.

Je vraagt om advies maar probeert iedereen te overtuigen dat het allemaal wel prima is.
In mijn advertentie staat er één is mogelijk defect de andere is werkend. Eerste bericht dat ik krijg is dat "kapot" spul niet goed verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

[...]

Vooral zo doorgaan! :w

Je had bijvoorbeeld de vele adviezen ter harte kunnen nemen en je originele tekst kunnen aanpassen c.q. verduidelijken...

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsiSilver
Room42 schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 11:11:
[...]

Je berichten komen behoorlijk bot over. En dat merken, blijkbaar, meerdere mensen op. Dus ik zou ze even nalezen. :)
Is niet zo bedoeld. Ben ook geen Nederlander dus misschien zien jullie dat wel zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
PsiSilver schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 11:13:
[...]

Is niet zo bedoeld. Ben ook geen Nederlander dus misschien zien jullie dat wel zo.
Ik zag het ook net, misschien een accent dingetje.
PsiSilver schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 11:12:
[...]

In mijn advertentie staat er één is mogelijk defect de andere is werkend. Eerste bericht dat ik krijg is dat "kapot" spul niet goed verkoopt.
Dan is het mogelijk beter om 2 advertenties te maken. Een werkend en een 'mogelijk defect'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonhaertt

dragonhaertt

@_'.'

[...]

Dat is niet wat hij zegt.
Je blijft bot en op de man.

Hij probeert aan te geven dat als je iets sneller wil verkopen, dat het dan nuttig is om uit te zoeken óf het defect is in plaats van dit maar over te laten aan de koper.

Niemand gaat iets kopen wat misschien defect is.
Mensen die een defecte willen kopen willen een betere prijs.
Mensen die een werkende willen kopen willen dat zeker weten.

Doe es lief :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsiSilver
ehtweak schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 11:12:
[...]

Vooral zo doorgaan! :w

Je had bijvoorbeeld de vele adviezen ter harte kunnen nemen en je originele tekst kunnen aanpassen c.q. verduidelijken...
Dit is simpelweg gaslighting. Sorry maar ik ga me door jou niet zwart laten maken. Je post had geen inhoud. Je weet wat ik bedoelde! Niemand forceerd jou om hierop te reageren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
PsiSilver schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 11:14:
[...]

Dit is simpelweg gaslighting. Sorry maar ik ga me door jou niet zwart laten maken. Je post had geen inhoud. Je weet wat ik bedoelde! Niemand forceerd jou om hierop te reageren.
Maar dit is dan weer onnodig. Gewoon laten gaan...

Ik ben het wel met hem eens. Je gaat tegen alle adviezen in met een tegenargument in plaats van dat je er iets mee probeert te doen, of niet als blijkt dat je er niks mee denkt te kunnen. Maar jij hoeft er ook niet op te reageren alsof de poster fout is.

[ Voor 26% gewijzigd door Room42 op 24-07-2025 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsiSilver
dragonhaertt schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 11:14:
[...]

Dat is niet wat hij zegt.
Je blijft bot en op de man.

Hij probeert aan te geven dat als je iets sneller wil verkopen, dat het dan nuttig is om uit te zoeken óf het defect is in plaats van dit maar over te laten aan de koper.

Niemand gaat iets kopen wat misschien defect is.
Mensen die een defecte willen kopen willen een betere prijs.
Mensen die een werkende willen kopen willen dat zeker weten.

Doe es lief :'(
Ja maar eentje werkt. En er zijn genoeg mensen hier die dingen verkopen die niet getest zijn.

Waarom is het enkel over de mogelijk defecte en word er niet over de nog werkende gepraat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
PsiSilver schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 11:16:
[...]

Ja maar eentje werkt. En er zijn genoeg mensen hier die dingen verkopen die niet getest zijn.

Waarom is het enkel over de mogelijk defecte en word er niet over de nog werkende gepraat?
Omdat dat toch de aandacht trekt? Jij wilt toch het product verkopen en vraagt ons toch advies? Nou, dat is wat ons opvalt dat beter kan. Kom op, Psi! :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dragonhaertt

dragonhaertt

@_'.'

[...]

Volgens mij gaan 90% van de berichten over je toon en niet over je defecte product.
Het gesprek kan ook zo gaan:

"Hoe kan ik sneller verkopen?"
"Je zegt je product is misschien defect, je kan beter zeker weten of het defect is of niet"
"Oke, dankjewel"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -tom-562
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

[...]

'mogelijk kapot' is gewoon kapot bij de verkoop. Niemand gaat een gok wagen. Je verkoopt er dus eentje, krijgt er een kapotte bij, en dan hang je er ook nog eens geen prijs aan.
Ik snap wel waarom het niet verkoopt.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsiSilver
Room42 schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 11:15:
[...]

Maar dit is dan weer onnodig. Gewoon laten gaan...

Ik ben het wel met hem eens. Je gaat tegen alle adviezen in met een tegenargument in plaats van dat je er iets mee probeert te doen, of niet als blijkt dat je er niks mee denkt te kunnen. Maar jij hoeft er ook niet op te reageren alsof de poster fout is.
Ik ben niet de type persoon die me laat zwartmaken maar goed, ben klaar met hem nu.

Kijk de eerste reactie die ik krijg is ja het is defect. Mijn advertentie zegt duidelijk dat ik er twee heb en dat eentje werkend is. Ze lezen het niet eens voordat ze "advies" geven. De andere zeggen dat ik de prijs lager moet zetten terwijl het op "n.o.t.k" staat. Hoe ben ik degene die fout zit om dit advies niet aan te nemen als ze duidelijk het niet eens hebben doorgelezen? Als er iemand hier word afgeschoten ben ik dat gewoon hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Houd er ook rekening mee dat het vakantietijd is. Mensen hebben andere dingen te doen. Niet voor niets is de woningmarkt in de zomerperiode ook niet de beste markt, waarom dan wel voor klein spul voor de hobby?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsiSilver
-tom-562 schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 11:20:
[...]

'mogelijk kapot' is gewoon kapot bij de verkoop. Niemand gaat een gok wagen. Je verkoopt er dus eentje, krijgt er een kapotte bij, en dan hang je er ook nog eens geen prijs aan.
Ik snap wel waarom het niet verkoopt.
Als n.o.t.k waardeloos is waarom is het dan een optie?

OK ik zie je punt in maar ik heb er nog eentje die werkend is. Als je hem wilt doe je dan toch gewoon een bod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Je hebt een splinternieuw account, je advertentie was wat onduidelijk en je biedt een niche product aan waarvan eentje mogelijk defect is.

Dat gaat gewoon niet storm lopen. Iemand moet net dat specifieke product nodig hebben en de gok durven te wagen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dragonhaertt

dragonhaertt

@_'.'

PsiSilver schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 11:20:
[...]

Ik ben niet de type persoon die me laat zwartmaken maar goed, ben klaar met hem nu.

Kijk de eerste reactie die ik krijg is ja het is defect. Mijn advertentie zegt duidelijk dat ik er twee heb en dat eentje werkend is. Ze lezen het niet eens voordat ze "advies" geven. De andere zeggen dat ik de prijs lager moet zetten terwijl het op "n.o.t.k" staat. Hoe ben ik degene die fout zit om dit advies niet aan te nemen als ze duidelijk het niet eens hebben doorgelezen? Als er iemand hier word afgeschoten ben ik dat gewoon hoor.
Tja, als je geen advies wil vraag er dan ook niet om.
Wat wil je dan, geprezen worden voor je perfecte advertentie en medelijden dat het nog steeds niet verkocht is?

Advies is commentaar, commentaar kan je opvatten als kritiek.
Als je daar niet tegen kan maak dan geen topic aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cass Casey
  • Nu online
Tip: in schriftelijke communicatie komt slechts 10% van de boodschap over. Alle intonatie mist. Als ik zo je berichten lees, interpreteer je elk advies als een belediging. Ga er eens met een positievere blik naar kijken.

Misschien is een cursus communicatie iets voor je.

Ik vermoed dat je hier zo weinig gaat verkopen met de houding die je in dit topic tentoonspreidt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dragonhaertt

dragonhaertt

@_'.'

Nog een tip: (advies/kritiek/commentaar)

Als ik iets wil kopen van iemand op tweakers dan kijk ik vaak even naar zijn geschiedenis.
Als ik één topic zie met 20 zeikposts dan hoef ik geen zaken te doen met die persoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsiSilver
dragonhaertt schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 11:19:
[...]

Volgens mij gaan 90% van de berichten over je toon en niet over je defecte product.
Het gesprek kan ook zo gaan:

"Hoe kan ik sneller verkopen?"
"Je zegt je product is misschien defect, je kan beter zeker weten of het defect is of niet"
"Oke, dankjewel"
Nee ik heb twee zoals de advertentie aangeeft. Één is mogelijk defect. Dat is een belangrijk verschil.

In verband met mijn "toon" denk ik dat mensen gewoon anders praten in Nederland. We zijn ook online dus kan je mijn toon niet horen. Dus geloof me als ik zeg dat ik het niet zo bedoel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
PsiSilver schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 11:20:
[...]

Ik denk dat het ook een beetje de toon is waarop je het leest. Net zoals wij de toon in jouw berichten lezen was het misschien niet zo slecht bedoeld? O-) Daar dan vervolgens vel op reageren helpt natuurlijk geen enkele zaak, zeker niet als jij graag advies wilt.

Eigenlijk zijn dat soort reacties op jouw advertentie dan juist waardevolle data. Jij wilt een zo groot mogelijk publiek bereiken, zodat jij meer kans maakt net die ene koper te vinden. Als mensen het dan blijkbaar niet helemaal lezen en/of verkeerd lezen, dan moet jij wat aan de advertentie aanpassen. Dat ligt niet aan de lezer, want 'de lezer' bestaat niet. "De lezer" is een mengelmoes van tientallen soorten mensen.

Snap je? Dus chill, sit back and gather the data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsiSilver
dragonhaertt schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 11:24:
Nog een tip: (advies/kritiek/commentaar)

Als ik iets wil kopen van iemand op tweakers dan kijk ik vaak even naar zijn geschiedenis.
Als ik één topic zie met 20 zeikposts dan hoef ik geen zaken te doen met die persoon...
Ik ben degene die word aangevallen hier. Is geen "zeikpost" ik ben gewoon vriendelijk hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

notk is sowieso al een afknapper waar je een hoop potentiele klanten mee verliest. Als ik geen idee heb van je richtprijs, dan zoek ik wel verder want voor je het weet krijg je een botte reactie terug over een onrealistisch bod (als je uberhaupt al een reactie krijgt). Zo'n botte reactie is geen onrealistische gedachte als ik dit topic lees.

Als je er snel vanaf wilt, zet dan in op een laag minimaal bedrag wat je ervoor wilt hebben. Notk voor een mogelijk (ik lees: Waarschijnlijk, want anders had je het wel getest voor de verkoop) defect product zorgt voor biedingen at best van een eurootje of 10.

[ Voor 16% gewijzigd door naitsoezn op 24-07-2025 11:27 ]

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
PsiSilver schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 11:26:
[...]

Ik ben degene die word aangevallen hier. Is geen "zeikpost" ik ben gewoon vriendelijk hoor.
Je voelt je aangevallen. Dat is die nuance die je zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cass Casey
  • Nu online
PsiSilver schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 11:26:
[...]

Gast! Niemand valt je aan! Je vóelt je aangevallen. Dat ligt bij jezelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

[...]

Tjah, het is je eigen advertentie waar je zelf zegt dat er misschien 1 kapot is. Waarom zou iemand 2 voedingen willen kopen waarvan er 1 defect zou kunnen zijn, waarvan je zelf niet eens de moeite neemt om de specs correct te noteren.

Veel molex, veel sata.. Zegt niet zo veel, en welke zijn het eigenlijk? R3 / R4 of R5?

Gooi die advertentie lekker weg, en maak 2 nieuwe. 1 voor de voeding die wel werkt en 1 voor de mogelijk defecte. En zet netjes alles specs er bij. Steek er iets meer tijd en energie in, nu moeten mensen eerst opzoek gaan naar de juiste specs, en zien op tweakers een ander advertentie voor een voeding waar de verkoper meer tijd en energie in heeft gestoken, en die wel in 2 dagen verkocht is ;)

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonhaertt

dragonhaertt

@_'.'

PsiSilver schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 11:25:
[...]

Nee ik heb twee zoals de advertentie aangeeft. Één is mogelijk defect. Dat is een belangrijk verschil.
En niemand heeft gezegd dat je alléén mogelijk defecte producten verkoopt.
Er werd alleen gezegd dat je óók een product hebt die mogelijk defect is, en dat je daarom misschien minder snel verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
[...]

Je beantwoordt zelf je vraag al. Niet zo achterlijk reageren op reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:55

SambalBij

We're all MAD here

PsiSilver schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 11:22:
[...]

Als n.o.t.k waardeloos is waarom is het dan een optie?

OK ik zie je punt in maar ik heb er nog eentje die werkend is. Als je hem wilt doe je dan toch gewoon een bod?
Het is niet waardeloos, maar het zorgt niet voor het sneller verkopen van je advertentie vermoed ik.
Je legt nu de "druk" bij de koper om op basis van een onzekere staat (is die ene defect, is ie niet defect...?) een bod te moeten bepalen.
Ik persoonlijk zou dan denken echt geen idee, ik zoek wel naar een advertentie met wel een vraagprijs waar ik een eventueel bod op kan baseren. (En zo maar dan wel een bod doen levert (mij in ieder geval) te veel risico op gezanik wanneer iemand zich eventueel beledigd voelt door mijn 'veel en veel te lage' bod terwijl ik dan zelf dacht wel een net bod te hebben gedaan)

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:24

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Dit topic ontspoort en aangezien er geen eigen inzet is van @PsiSilver qua topicstart, gaat deze dicht
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.