After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Misschien jij dan nog niet en komt het later? Ze schrijven zelf:
Dus misschien komt dat nog."De uitrol gebeurt gefaseerd (dus niet voor iedereen tegelijk)"
Deze handtekening kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinden.
Ik heb wel een mailtje gekregen, misschien dat jij die nog krijgt?
![]() |
[ Voor 23% gewijzigd door Oon op 24-07-2025 10:30 ]
Ik dacht: alweer een artikel met meteen 2 afkortingen, die ik niet ken en niet uitgelegd worden. Dus maar opgezocht.
Verder lezend blijken ze toch uitgelegd te worden, maar het zou handiger zijn om die meteen uit te leggen.
Verder lezend blijken ze toch uitgelegd te worden, maar het zou handiger zijn om die meteen uit te leggen.
KPN: Koninklijke PTT Nederland NV, waarbij PTT staat voor 'Staatsbedrijf der Posterijen, Telegrafie en Telefonie'
sms: short message service
Graag gedaan
.
sms: short message service
Graag gedaan
De daadwerkelijke uitrol van 2fa of het versturen van meldingen wegens nog te verplichten van 2fa? Dat zijn 2 verschillende dingenTijsZonderH schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 10:28:
Misschien jij dan nog niet en komt het later? Ze schrijven zelf:
[...]
Dus misschien komt dat nog.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
In het bronartikel lees ik helemaal niets over hotp, alleen over sms verificatie. Waar komt dat vandaan in dit artikel?
Volgens mij wordt bij sms verificatie gewoon op de server een random code gegenereerd die per sms gestuurd wordt. Dit heeft verder helemaal niets met hotp te maken.
Volgens mij wordt bij sms verificatie gewoon op de server een random code gegenereerd die per sms gestuurd wordt. Dit heeft verder helemaal niets met hotp te maken.
Pagina: 1