Ik heb recent een 2e hands Samsung S95B voor een prikkie kunnen aanschaffen. In goede conditie. Nadeel, heeft 2+ jaar in de woonkamer van een stel zware rokers gestaan. Er zit dus een flinke laag nicotineaanslag op het scherm. Voor mijn gevoel zie je er tijdens het gebruik niet zoveel van, maar terwijl de TV uit staat is het goed te zien en erg lelijk.
Nicotine is van zichzelf natuurlijk vettig, dus met water en een microvezeldoekje krijg ik het er niet af. Ik heb gezocht op Google en ChatGPT gevraagd en daar rollen verschillende oplossingen uit waar ik allemaal twijfels bij heb.
Ik hoop dat iemand hier misschien ooit tegen hetzelfde is aangelopen en kan helpen, wat heeft voor jou gewerkt? Hoe krijg ik die aanslag eraf zonder de coating te slopen?
Nicotine is van zichzelf natuurlijk vettig, dus met water en een microvezeldoekje krijg ik het er niet af. Ik heb gezocht op Google en ChatGPT gevraagd en daar rollen verschillende oplossingen uit waar ik allemaal twijfels bij heb.
Ik hoop dat iemand hier misschien ooit tegen hetzelfde is aangelopen en kan helpen, wat heeft voor jou gewerkt? Hoe krijg ik die aanslag eraf zonder de coating te slopen?
[ Voor 4% gewijzigd door TV_NERD op 24-07-2025 09:35 ]