Kan ik een net iets grotere tent neerzetten op een tent plek

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwendolynrijke
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 06-08 08:17
Halloo allemaal,

Ik ben benieuwd of iemand dit ook heeft gehad en hoor graag jullie ervaringen :)

Wij gaan volgend jaar voor de eerste keer met eigen tent op vakantie.
Onze tent heeft een oppervlak van 49m2 inclusief scheerlijnen.

Op de camping waar wij heen gaan hebben ze klein, middel en grote plekken waarbij de grootste plek max. 40m2 is.
Nu is het een veld en heb je niet echt specifieke vakken geloof ik maar nu is onze tent natuurlijk net 9m2 te groot.
Om een indicatie te geven heb ik foto's van de tentplekken van de camping waar wij heen willen er bij gezet ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ixDf4oThiuqqqp_u9T8MC7J17qM=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/1Ar8nJprtTLz7rJcNjunAltJ.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IdNv--Q6pWZRDCAfNKBIN_j6BLU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/46yQYqrGsA0JeeJobrLaDIgH.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r6dfwGwTTGJHfWsJel2Xn3qWcOE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/P7SvXR9MGUVmzh8V6zSuonvc.png?f=user_large

Zijn er hier mensen die dit ook hebben gehad en hoe is dit bij jullie verlopen?
paste dit gewoon of is dit echt niet te doen?

Wij zijn zo goed mogelijk aan het plannen maar hier zit ik echt even mee aangezien het niet eventjes terug rijden naar huis is als het niet kan (camping is 9 uur rijden)

Ik ben heeeel benieuwd!

Alle reacties

Acties:
  • +40 Henk 'm!

• eLScha
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Waarom stuur je de camping niet even een mailtje?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
gwendolynrijke schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 09:09:
Halloo allemaal,

Ik ben benieuwd of iemand dit ook heeft gehad en hoor graag jullie ervaringen :)

Wij gaan volgend jaar voor de eerste keer met eigen tent op vakantie.
Onze tent heeft een oppervlak van 49m2 inclusief scheerlijnen.

Op de camping waar wij heen gaan hebben ze klein, middel en grote plekken waarbij de grootste plek max. 40m2 is.
Nu is het een veld en heb je niet echt specifieke vakken geloof ik maar nu is onze tent natuurlijk net 9m2 te groot.
Om een indicatie te geven heb ik foto's van de tentplekken van de camping waar wij heen willen er bij gezet ;)

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Zijn er hier mensen die dit ook hebben gehad en hoe is dit bij jullie verlopen?
paste dit gewoon of is dit echt niet te doen?

Wij zijn zo goed mogelijk aan het plannen maar hier zit ik echt even mee aangezien het niet eventjes terug rijden naar huis is als het niet kan (camping is 9 uur rijden)

Ik ben heeeel benieuwd!
Persoonlijk denk ik dat je met een tent van 49 vierkante meter niet de doelgroep bent van dit soort tentplekken. Als het druk is kan het ook uitdagend worden om hem überhaupt ergens tussen te proppen als het een veld is zonder dedicated plekken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07:44
Eens met bovenstaande.
Als wij zeggen kan wel, heb je straks een probleem wanneer je tent daadwerkelijk staat.

Ik verwacht dat ze niet zo moeilijk zullen doen maar je weet nooit.

Acties:
  • +80 Henk 'm!

• kwibox
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 12:44
Ik snap oprecht niet waarom de eerste gedachte is: ik plaats een post op een voornamelijk techforum ipv ik neem even contact op met de camping. :?

Het zal vast wel passen en ze zullen echt niet met een meetlint je tent op gaan meten, maar stel je gaat er heen en het past net niet of komt in de knoei met de buren... Dan is het toch fijn om van te voren even contact gehad te hebben met de camping...

Als die namelijk zeggen: het gaat wel lukken zullen ze dan ook met je naar een oplossing zoeken... Als het antwoord is dat word moeilijk weet je ook waar je staat.

Begrijp mij niet verkeerd, het is prettig dat je snel aan GoT denkt voor de vraagstukken in t leven. Maar je moet begrijpen dat een zinvolle bijdrage in dit geval wat moeilijk is te leveren vanuit de zolderkamer bij zo'n praktische vraag die enkel de campinghouder kan beantwoorden :P

[ Voor 37% gewijzigd door kwibox op 24-07-2025 09:27 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• -tom-562
  • Laatst online: 15:25

-tom-562

Oliesjeik

Bel de camping?
Maar als de plek 40m2 (wat behoorlijk klein is trouwens, zo te zien is het meer een trekkersveldje), dan kan je niet aankomen met 49m2 natuurlijk. Met 49m2 wil je toch wel minimaal 100m2, of ben je van plan om de hele vakantie in je tent te zitten?

[ Voor 8% gewijzigd door -tom-562 op 24-07-2025 09:49 ]

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Neem je er 2 van 40m2 :+

[ Voor 6% gewijzigd door defusion op 24-07-2025 09:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• martin2005
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:29
OT: Lauterbrunnen?! :) O+ *O*

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• gwendolynrijke
Even ter info.

Ik denk als eerst aan GoT omdat ik hier meer op zit en toevallig stond er bij generale chat veel dingen die niet met tech te maken hebben zoals bijv. vakantie en BBQ en andere dingen, dus ik dacht top op mijn fav. forum netjes onder kopje vakantie. (deze meid doet ook haar best :P )

En uiteraard heb ik de camping bericht hier heb ik tot nu toe nog geen antwoord op gehad en was gewoon benieuwd naar ervaringen van anderen. (dus nee is niet de bedoeling dat als iemand zegt kan dat ik dat gelijk ga doen natuurlijk)

ik vond 40m2 ook inderdaad wel aan de kleine kant aangezien hun dat groot noemen..
Ik heb ze bericht met de vraag of inderdaad een plek van 100m2 wellicht mogelijk is.

2 plekken van 40m2 is ook inderdaad een hele goede, dat lijkt mij ook een beste optie als ze geen grotere plek zouden hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gwendolynrijke
zeker weten!! :D

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• martin2005
  • Registratie: Juni 2005
kwibox schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 09:18:
Ik snap oprecht niet waarom de eerste gedachte is: ik plaats een post op een voornamelijk techforum ipv ik neem even contact op met de camping. :?
Er zijn hier toch legio niet technische onderwerpen op GoT? Van relatieadvies tot juridische bijstand. Snap deze opmerking oprecht niet.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• pim-pam-pet
  • Registratie: Juli 2025
  • Laatst online: 07:38
Sprekend als frequent gebruiker van trekkersvelden: 9m2 meer dan 40m2 is 22,5%. Dat vind ik persoonlijk niet "net te groot", maar potentieel-vervelend-voor-de-buren te groot.

Anyway, persoonlijke opinie, ik vind wat ruimte om m'n tent wel heel erg fijn, en niet klagen over m'n gesnurk :z }:O

Reactie camping zal vermoed ik sterk afhangen van hoe druk het is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:17

Qwerty-273

Meukposter

Die blauwe tent rechts achterin op de eerste foto is ook waarschijnlijk groter dan die 40m2.

Een tent van 49m2 is echter wel groot. Zie bijvoorbeeld de Decathlon QUECHUA Air Seconds 6.3 XXL F&B 3. Die heeft dezelfde afmetingen kwa grondoppervlakte met scheerlijnen.

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Bij 9m² praat je over 3 bij 3 meter extra ruimte ofwel om uit zijn verband te trekken aan vier kanten dus 1,5m buiten de lijnen, dat is best veel als ik eerlijk ben. Er staat niets voor dat de camping maar 40 m² dus zou het wel gaan overleggen (misschien zonder lijnen) en niet neerzetten en klaar of je zou kunnen kijken of je een en ander kan inkorten ergens, al zou het maar 2 bij 2 meter zijn, dan zou je nog maar 1 bij 1 meter er buiten vallen.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tillumen
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 09:39
Nee dat gaat niet. Je hebt ook nog ruimte nodig om je andere spullen kwijt te kunnen. Voor een tent van dat formaat heb je eerder een plek van 100m2 nodig.

[ Voor 4% gewijzigd door Tillumen op 24-07-2025 10:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vogelmans
  • Registratie: Juli 2024
  • Laatst online: 07:44
49m2 incl. scheerlijnen valt toch wel mee. Die lijnen gaan met "haringen" minstens 1 m. van de tent in de grond. Dus stel de tent zelf is 5 x 5m.= 25m2 dan is dat incl. scheerlijnen 7 x 7m = 49m2
Er van uitgaande dat de tenten niet tegen elkaar worden gezet, zou het mijn inziens geen probleem moeten zijn.
Het lijkt mij logisch dat het gaat om netto m2 van het grondoppervlak van de tent.
Ik zeg er wel bij dat ik geen ervaring heb met kamperen.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeffrey
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16-09 16:28
Je kan contact opnemen met de camping en vragen of ze ook een plek hebben die net wat groter is dan 40m2. Vaak rekenen ze met een gemiddelde en zijn die plekken niet allemaal precies even groot. In een hoek heb je bijvoorbeeld net wat meer ruimte soms.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tillumen
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 09:39
Jeffrey schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 10:46:
Je kan contact opnemen met de camping en vragen of ze ook een plek hebben die net wat groter is dan 40m2. Vaak rekenen ze met een gemiddelde en zijn die plekken niet allemaal precies even groot. In een hoek heb je bijvoorbeeld net wat meer ruimte soms.
En waar zet je dan je tafel en andere spullen neer? Op de 40m2 van de buren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeffrey
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16-09 16:28
Tillumen schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 10:53:
[...]

En waar zet je dan je tafel en andere spullen neer? Op de 40m2 van de buren?
In de tent ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 13:49

Patriot

Fulltime #whatpulsert

itsalex schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 10:11:
Bij 9m² praat je over 3 bij 3 meter extra ruimte ofwel om uit zijn verband te trekken aan vier kanten dus 1,5m buiten de lijnen, dat is best veel als ik eerlijk ben. Er staat niets voor dat de camping maar 40 m² dus zou het wel gaan overleggen (misschien zonder lijnen) en niet neerzetten en klaar of je zou kunnen kijken of je een en ander kan inkorten ergens, al zou het maar 2 bij 2 meter zijn, dan zou je nog maar 1 bij 1 meter er buiten vallen.
Het verband tussen de lengte van de zijdes en het oppervlakte is kwadratisch, niet lineair. Een vierkante tent van 40 m² wordt ongeveer 70 cm (afgerond naar boven) langer en breder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

pim-pam-pet schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 10:09:

Reactie camping zal vermoed ik sterk afhangen van hoe druk het is.
Dit dus. Als je in het hoogseizoen gaat, weet je vrij zeker dat het veld behoorlijk vol zal staan en ze er dus moeilijk over kunnen doen. Als je buiten het seizoen gaat zal dat een stuk makkelijker zijn.
Wat ook zal meespelen is hoelang je daar blijft: als het voor 1 of 2 nachten is zullen ze misschien minder moeilijk doen dan wanneer je van plan bent daar 3 weken te blijven staan.

Gewoon ff overleggen met de camping. Zij kunnen inschatten hoe druk het is in de periode dat je gaat.

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 14:04
Oppervlakte inclusief scheerlijnen zegt over het algemeen niet zo gek veel? Vaak genoeg op plaatsen gestaan waar scheerlijnen van twee aangrenzende plaatsen elkaar kruisen.

Zeker op een camping met niet-gespecificeerde plaatsen zal dat ws geen probleem zijn, aangezien de één net wat meer ruimte pakt en de ander met een fiets-tentje op 9 vierkante meter zit.

Maar...ja...49 vierkante meter voor alleen de tent is wel veel, je wilt er ook nog naast/voor kunnen zitten lijkt me.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Polariteit
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:15

Polariteit

Fietsende fotografeur

Gewoon bespreken met de camping, dat is het enige juiste antwoord.

1 en ander zal, naast drukte, ook afhangen van of het allemaal aparte 'plekken' zijn (is niet goed te zien op de foto) of een trekkersveld. Bij een trekkersveld is het meer 'lang leve de lol ik pleur mijn tent neer waar er plek is'. Zo'n megatent als die van jou gaat dan al vrij snel niet passen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• itsalex
  • Niet online
Patriot schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 11:22:
[...]

Het verband tussen de lengte van de zijdes en het oppervlakte is kwadratisch, niet lineair. Een vierkante tent van 40 m² wordt ongeveer 70 cm (afgerond naar boven) langer en breder.
Inderdaad want om simpel te zijn: 40 m2 zou dus moeten zijn 6,33 m x 6,33 m en bij 49 m2 zou dat dus 7 m x 7 m moeten zijn. Bij afronding kan je dus zeggen eigenlijk rond de 0,6 m, nou dan moet het toch wel meevallen. Voor die 60 cm zou het geen probleem moeten zijn, dan zet je de haringen iets dichterbij en kort je het touwtje gewoon in of verhoog je de tent met 30 cm, probleem opgelost. Denk dan voor die 20 cm/30 cm dat niemand erover valt letterlijk en figuurlijk.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valorian
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:55
itsalex schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 12:48:
[...]

Inderdaad want om simpel te zijn: 40 m2 zou dus moeten zijn 6,33 m x 6,33 m en bij 49 m2 zou dat dus 7 m x 7 m moeten zijn. Bij afronding kan je dus zeggen eigenlijk rond de 0,6 m, nou dan moet het toch wel meevallen. Voor die 60 cm zou het geen probleem moeten zijn, dan zet je de haringen iets dichterbij en kort je het touwtje gewoon in of verhoog je de tent met 30 cm, probleem opgelost. Denk dan voor die 20 cm/30 cm dat niemand erover valt letterlijk en figuurlijk.
Helemaal eens!

PS: hopelijk heeft TS geen tent van 1 meter breed. Dan is 40 naar 49 m2 ineens een tent die 9 meter te lang is 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThoNohT
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:03
@gwendolynrijke Kun je de exacte tent linken die je hebt? Dat zou alle onzekerheid over hoe groot de tent nu werkelijk is direct de wereld uit helpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:35

vhal

ಠ_ಠ

49m² is qua tentformaat groter dan een Falco Havik 4600 (41m² reële oppervlakte, deze heeft geen scheerlijnen) om een voorbeeld te noemen. Overigens is dit al een gigantische tunneltent dus ik ben wel benieuwd waar TS mee aan komt zetten :P

Ik zou het in ieder geval niet doen, je kan je kont niet keren op je plek :+

[ Voor 15% gewijzigd door vhal op 24-07-2025 13:12 ]

Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thijstakens
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10:11
Volgens mij is het geen enkel probleem. Vooral niet het aantal m2's noemen, maar gewoon zeggen dat je een grote (familie)tent hebt. Ik heb nog nooit van een camping gehoord die moeilijk gaat doen over vierkante meters. Als ik de foto's zie lijkt het me geen camping die streng omgaat met tentgrootte.
Als je twijfelt, even bellen met de camping. Vaak wordt de soep niet zo heet gegeten als (online) opgediend. Misschien bieden ze een tweede plek aan voor een meerprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwendolynrijke
ThoNohT schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 13:00:
@gwendolynrijke Kun je de exacte tent linken die je hebt? Dat zou alle onzekerheid over hoe groot de tent nu werkelijk is direct de wereld uit helpen.
Ik zit inderdaad met deze tent :
https://www.decathlon.nl/...s/_/R-p-348222?mc=8810920

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valorian
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:55
Dan zou ik mij geen zorgen maken. De scheerlijnen staan normaliter al snel 1,5 meter van de tent af. Zet alle haringen rondom 0,5m dichter op je tent en je hebt die m2-winst al te pakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 42erik
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
martin2005 schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 09:56:
[...]

Er zijn hier toch legio niet technische onderwerpen op GoT? Van relatieadvies tot juridische bijstand. Snap deze opmerking oprecht niet.
Het is niet dat het tech-stuk het probleem is, maar meer het forum-stuk. Mensen op een forum kunnen geen antwoord geven op een vraag alleen de camping zelf kan beantwoorden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThoNohT
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:03
Volgens het plaatje is de tent zelf 27m2 (6,4m x 4,2m). Dan heb je 1.8 meter scheerlijn in beide richtingen, dus iets minder dan 1 meter aan alle kanten om aan die 49m2 te komen. Daar moet inderdaad wel iets aan te passen zijn om het wat compacter te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
Bij een camping met pitches neem je het oppervlak van alles bij elkaar als leidraad: tent, scheerlijnen, overige meuk, evt auto

Bij een camping op een groot veld neem je het tentoppervlak zelf als uitgangspunt.

Op de foto's staan diverse forse tenten.

Afgelopen vakantie campings tegengekomen waarbij het informatie en boekingssysteem gewoon niet leken te kloppen. De gok genomen en 7, 9 of 10m2 was zeker niet de oppervlakte. Mogelijk de max lengte.

Als bellen geen optie is dan worst case ter plekke een alternatieve tent scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torretje2012
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16-09 11:16
Als je al voor zo'n glamping ding gaat, vergeet dan vooral de sup pomp niet te halen... deze bouwen voldoende druk op en hebben meestal een accu om je tent een paar keer op te blazen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henri86
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
martin2005 schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 09:56:
[...]

Ik ben het wel met @kwibox eens. Zoals de OP nu is, is dat toch de eerste vraag die je je stelt: hoezo zoek je hier een antwoord ipv bij de camping zelf :?

Als TS in de OP had vermeld deze vraag al aan de camping gesteld te hebben, nog op antwoord te wachten, en ondertussen gewoon benieuwd te zijn naar ervaringen en eventuele oplossingen van anderen, was het al anders geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

En zet je de auto bij de tent of in de tent? :9 :+

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fr33z
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12:07
Cyberpope schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 08:09:
[...]

En zet je de auto bij de tent of in de tent? :9 :+
In de tent lijkt me. Dit ding is zo groot dat mijn garagebox er in past en dan kn het slaapdeel er nog achter.

Licht offtopic <knip> Onaardig en offtopic. Svp niet doen.

[ Voor 12% gewijzigd door Ardana op 27-07-2025 22:14 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Louwke
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online
Waarom niet? Stukken goedkoper dan een huisje huren ergens. Stukken goedkoper dan een caravan kopen.
Je hebt de ruimte binnen mocht het toch een keer wat minder weer zijn. Een stukje extra comfort. Niet iedereen houdt er van voor een tentje te moeten zitten.
Ik overweeg het ook om een grote tent als dat te kopen. Mijn vrouw wil niet in een kleine tent weg, ik zelf zie dat wel zitten. Maar goed dan is dit toch een mooie compromis. Zeker als je niet elke dag gaat verplaatsen tussen campings.

Untappd: Louwke80

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Louwke schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 08:40:
Waarom niet? Stukken goedkoper dan een huisje huren ergens. Stukken goedkoper dan een caravan kopen.
Je hebt de ruimte binnen mocht het toch een keer wat minder weer zijn. Een stukje extra comfort. Niet iedereen houdt er van voor een tentje te moeten zitten.
Ik overweeg het ook om een grote tent als dat te kopen. Mijn vrouw wil niet in een kleine tent weg, ik zelf zie dat wel zitten. Maar goed dan is dit toch een mooie compromis. Zeker als je niet elke dag gaat verplaatsen tussen campings.
+1
Plus je hebt geen stalling nodig en kunt tenminste lekker doorrijden met je auto (ook met bagagewagentje). Zo'n opblaastent staat ook nog eens retesnel.
Wij gaat dit jaar voor het laatst op vakantie in een huisje (met een baby/dreumes toch wel relaxed). Voor het geld wat ik daaraan kwijt ben kan ik echt een hele mooie grote (opblaas)tent kopen 8)7

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:17

Qwerty-273

Meukposter

-tom-562 schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 10:10:
Zo'n opblaastent staat ook nog eens retesnel.
Totdat je pomp breekt en je daar staat tussen mensen met koepeltentjes of tipi's zonder een pomp om te lenen.

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bdbfz
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 06:58
Qwerty-273 schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 11:04:
[...]

Totdat je pomp breekt en je daar staat tussen mensen met koepeltentjes of tipi's zonder een pomp om te lenen.
Geen groot probleem als je binnen het werkgebied van Decathlon reist.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

[...]

Ja, en als je stokken breken van de tent sta je ook te kijken |:(
Op alle campings waar ik ben geweest staan altijd meerdere opblaastenten, dus er is altijd wel wat te lenen
bdbfz schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 11:09:
[...]

Geen groot probleem als je binnen het werkgebied van Decathlon reist.
Of Bardani, of Obelink, of Karsten, of... (geen enkel probleme dus :P)

[ Voor 24% gewijzigd door -tom-562 op 25-07-2025 11:16 ]

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 13:49

Patriot

Fulltime #whatpulsert

[...]

Als je met je dikke hol op je zak met tentstokken valt en al je tentstokken zijn krom, dan heb je ook een probleem. Tenzij je met een caravan bent!

CHECKMATE LIBERALS

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Patriot schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 11:17:
[...]

Als je met je dikke hol op je zak met tentstokken valt en al je tentstokken zijn krom, dan heb je ook een probleem. Tenzij je met een caravan bent!

CHECKMATE LIBERALS
Of nog erger, je laat je stokken thuis liggen :o (je zou niet de eerste zijn)

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Louwke
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online
Patriot schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 11:17:
[...]

CHECKMATE LIBERALS
Totdat je bij het Gardameer een buitje mee maakt met steentjes van 10cm, checkmate 8)

Untappd: Louwke80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• segil
  • Laatst online: 15-09 11:24
Louwke schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 11:18:
[...]

Totdat je bij het Gardameer een buitje mee maakt met steentjes van 10cm, checkmate 8)
en die gaan niet door je tentdoek heen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Smit
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:40
<knip> Je hebt off-topic (wat hierboven het geval is) en off-topic. Jouw post had écht niks meer met de vraag te maken.

[ Voor 77% gewijzigd door Ardana op 27-07-2025 22:15 ]

Homo sapiens non urinat in ventum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Laatst online: 15-09 13:37

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Kunnen we weer on-topic gaan? En hoewel grappig (bedoeld), zijn ook bovenstaande berichten toch wel enigszins off-topic.
Dank.

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Pagina: 1