Waarom Prime Video en Netflix [...] - Grafiek dark mode

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 22:30
review: Waarom Prime Video en Netflix liever willen dat je een abo met reclam...

De grafiek is niet goed leesbaar wanneer je tweakers in dark mode gebruikt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/13F0rTevqX1DJ3BSlZGs_pFeZF0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/q5qya845RiarPrXifmpNhKny.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:50

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Weet je zeker dat je standaard instellingen / css gebruikt? Als ik naar darkmode overschakel ziet hij er prima uit: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SaSUU7_Ht_tsFZnH2YLgZbB_F7M=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/OvYpd4eoTCsSxNuy0pwL9BLz.png?f=user_large
Dat is overigens met Firefox op Linux Mint.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
Ik gebruik standaard instellingen, geen custom css/javascript.

Ik gebruik Vivaldi als browser. Getest op zowel desktop als mobile, en op beide platformen doet het probleem zich voor.

[ Voor 31% gewijzigd door Styxxy op 24-07-2025 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

En je hebt ook niet iets als een dark reader plugin of een ingebouwde darkmode van je browser?

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
Dirk schreef op vrijdag 25 juli 2025 @ 01:51:
En je hebt ook niet iets als een dark reader plugin of een ingebouwde darkmode van je browser?
Nee hoor. Standaard Vivaldi (die wel in dark mode staat) alsook tweakers dat in dark mode staat. Voor de rest geen blocking van ads/trackers op deze website. Force dark mode staat eveneens af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Aangezien er geen andere gebruikers klagen vermoed ik toch dat het ergens bij jou ligt. Kun je eens overschakelen van Systeemvoorkeur gebruiken naar Donker?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Av4FgCoDJDMpQ6pBe3ZgNUoc-PY=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/vRj8XMSjWpx1OmmaEv7NPPlm.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
Dirk schreef op zaterdag 26 juli 2025 @ 16:47:
Aangezien er geen andere gebruikers klagen vermoed ik toch dat het ergens bij jou ligt. Kun je eens overschakelen van Systeemvoorkeur gebruiken naar Donker?
[Afbeelding]
Dat lijkt het inderdaad op te lossen (na refresh). Dus expliciet op Dark Mode zetten in plaats van “system preference” lost het op. Lijkt me dan toch een bug in de system mode detectie van de grafiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverball
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 26-09 17:48

silverball

De wagen voor moderne mensen

Hier hetzelfde probleem op Firefox Android. Op Linux Firefox heb ik het probleem niet.

3640 Wp ZO pvoutput | FOSS | Gasloos | Trabant 601 (kubel + kombi) | Simson s53e | Ford nugget '89

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Als er een verschil is, dat weten de devvers het wel. Ik gooi dit topic even over de schutting. :)

Geachte redactie => Stoute bugs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:25

crisp

Devver

Pixelated

@arnoudwokke staat deze wel goed ingesteld bij Datawrapper?

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:02

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Net getest met Firefox 140.0.4 op Debian. M'n OS thema is donker en de grafiek ziet er voor mij met zowel 'gebruik systeem' als 'donker' er goed uit.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
Net hertest met Use system preference:
  • ✅ op desktop Vivaldi (Windows) werkt het correct (screenshot was nochtans van desktop);
  • ❌ op mobile Vivaldi iOS werkt het niet.

[ Voor 9% gewijzigd door Styxxy op 27-07-2025 16:58 ]

Pagina: 1