Beste Tweakers
Door waterschade heeft deze display het loodje gelegd. Hij zat bevestigdt op een Stella Mara Ebike. Helaas krijg ik van de fietsenmaker de reactie: 'ik zou een nieuwe fiets kopen' maar daar ga ik mij niet zomaar bij neerleggen
De display is al een keer vervangen (geen idee waar).
Echter kan ik geen modellen vinden (onder de 150 euro) die een 8 pin connector hebben, eigenlijk zijn alle displays uitgevoerd met een 5 pin. De fiets beschikt over een bafang motor (250 watt)
Ik vraag mij af of iemand ervaring heeft met het vervangen/ombouwen van een vergelijkbare display.
Hieronder een aantal foto's
:strip_exif()/f/image/kr09xnIzrXghq8pyp2Lk4Vlg.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wzSATK1uX3AmMTSXNXoziPI8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lsCAg92OIJuVYD6ob1rtoSQJ.jpg?f=fotoalbum_large)
Door waterschade heeft deze display het loodje gelegd. Hij zat bevestigdt op een Stella Mara Ebike. Helaas krijg ik van de fietsenmaker de reactie: 'ik zou een nieuwe fiets kopen' maar daar ga ik mij niet zomaar bij neerleggen
De display is al een keer vervangen (geen idee waar).
Echter kan ik geen modellen vinden (onder de 150 euro) die een 8 pin connector hebben, eigenlijk zijn alle displays uitgevoerd met een 5 pin. De fiets beschikt over een bafang motor (250 watt)
Ik vraag mij af of iemand ervaring heeft met het vervangen/ombouwen van een vergelijkbare display.
Hieronder een aantal foto's
:strip_exif()/f/image/kr09xnIzrXghq8pyp2Lk4Vlg.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wzSATK1uX3AmMTSXNXoziPI8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lsCAg92OIJuVYD6ob1rtoSQJ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ljXu9mfu04yde9F8ab8CIJu8.jpg?f=fotoalbum_large)