Vermeld de URL waar het probleem zich bevindt
uitvoering: Samsung ViewFinity S6 S60UD 24" (D600UAU) Zwart
Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren
In de pricewatch filters een filter op een aantal winkels toevoegen. Zowel in het overzichtscherm als op de specifieke productpagina via tandwiel. Daarna een prijsnotificatie aanzetten met een bedrag wat boven de minimale prijs ligt voor een uitgesloten winkel, maar onder de minimale prijs voor winkels die ik wél gekozen heb. Na het herhaaldelijk opnieuw instellen van het juiste bedrag (dat verspringt na melding naar 137- wat normaal is) en opnieuw de filters instellen, krijg ik de dag erna wéér de foutieve melding.
Voor de volledigheid, ook in de filterpagina heb ik de winkel uitgesloten (volgens de notificatie zou hij daar de uitgesloten winkels van moeten overnemen):
categorie: Monitors
Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed
Geen meldingen krijgen van de uitgesloten winkels, wel een melding wanneer een gekozen winkel onder de prijsgrens komt.
Indien relevant, voeg een screenshot toe
1: (Opnieuw) Instellen van prijsalert -> Storage Island lijkt de boosdoener. Saillant detail, de prijs in de pricewatch blijft op 150 staan, ondanks de notificicaties in de screenshots hieronder & wat de webpagina aangeeft.
/f/image/ugJwjnlKNxiyce5hJ4VwXuaL.png?f=fotoalbum_large)
2: Alle alerts die ik afgelopen tijd heb ontvangen:
:strip_exif()/f/image/rmSWL2q5XXbtbKVenqVVVE5T.png?f=user_large)
3: Bewijs van uitgesloten winkel met exact die prijs
/f/image/aFJh1KiWlLKlL8KvjXIg2MGN.png?f=fotoalbum_large)
Vermeld welk apparaat en browser je gebruikt
Linux Laptop, Brave browser.. maar lijkt me verder weinig relevant.
uitvoering: Samsung ViewFinity S6 S60UD 24" (D600UAU) Zwart
Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren
In de pricewatch filters een filter op een aantal winkels toevoegen. Zowel in het overzichtscherm als op de specifieke productpagina via tandwiel. Daarna een prijsnotificatie aanzetten met een bedrag wat boven de minimale prijs ligt voor een uitgesloten winkel, maar onder de minimale prijs voor winkels die ik wél gekozen heb. Na het herhaaldelijk opnieuw instellen van het juiste bedrag (dat verspringt na melding naar 137- wat normaal is) en opnieuw de filters instellen, krijg ik de dag erna wéér de foutieve melding.
Voor de volledigheid, ook in de filterpagina heb ik de winkel uitgesloten (volgens de notificatie zou hij daar de uitgesloten winkels van moeten overnemen):
categorie: Monitors
Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed
Geen meldingen krijgen van de uitgesloten winkels, wel een melding wanneer een gekozen winkel onder de prijsgrens komt.
Indien relevant, voeg een screenshot toe
1: (Opnieuw) Instellen van prijsalert -> Storage Island lijkt de boosdoener. Saillant detail, de prijs in de pricewatch blijft op 150 staan, ondanks de notificicaties in de screenshots hieronder & wat de webpagina aangeeft.
/f/image/ugJwjnlKNxiyce5hJ4VwXuaL.png?f=fotoalbum_large)
2: Alle alerts die ik afgelopen tijd heb ontvangen:
:strip_exif()/f/image/rmSWL2q5XXbtbKVenqVVVE5T.png?f=user_large)
3: Bewijs van uitgesloten winkel met exact die prijs
/f/image/aFJh1KiWlLKlL8KvjXIg2MGN.png?f=fotoalbum_large)
Vermeld welk apparaat en browser je gebruikt
Linux Laptop, Brave browser.. maar lijkt me verder weinig relevant.
[ Voor 14% gewijzigd door AncientProphecy op 23-07-2025 08:30 ]