Ik heb microsoft flight simulator 2020 standaard gekocht. Ik zie in verpakking dat ik 10 dvd's meegeleverd krijg. Mijn snelle laptop heeft geen dvd speler. Hoe kan ik het programma dan installeren. Ik kan wel op een andere laptop de 1e dvd op een usb stick zetten. Maar gaat dat werken. Ik zie geen productcode dat ik software kan downloaden. Alle installatie tips zijn welkom
Vraag
Alle reacties
Het lijkt me dat je hem kan downloaden uit de Microsoft store ofzo?
En anders een USB DVD speler op de kop tikken.
Maar ik denk dat je in beide gevallen de product code nodig hebt. Dus misschien nog even goed zoeken?
En anders een USB DVD speler op de kop tikken.
Maar ik denk dat je in beide gevallen de product code nodig hebt. Dus misschien nog even goed zoeken?
Alles kan stuk.
Je kan het eens proberen met een virtual DVD player. De ISO's of welk format dan ook nodig is, maak je dan eerst op de andere PC.
Afspelen gaat daar goed mee, weet niet of installeren gaat werken.
Afspelen gaat daar goed mee, weet niet of installeren gaat werken.
Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
Ik zou het terugsturen. Waarom zou je de DVD versie kopen van een spel dat je uiteindelijk (na alle updates) toch voor het grootste deel van internet moet downloaden?
Daarnaast vermoed ik dat je de 2024 versie online ook nog eens een stuk goedkoper kunt krijgen.
Daarnaast vermoed ik dat je de 2024 versie online ook nog eens een stuk goedkoper kunt krijgen.
Niets...