Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatlinerz
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06-08 10:44
In mijn huidige baan ben ik wel uitgespeeld. De winkel staat zogezegd en mijn handen beginnen weer te jeuken. Ik ben een senior cto in de e-commerce met name en product owner en innovator. Ik zoek een leuke fulltime baan waar ik ook makkelijk thuis kan werken. Natuurlijk verdien ik nu aardig rond de 10 k per maand ex bonussen etc en wil daar ook niet perse veel onder gaan zitten. Kunnen en willen jullie met me mee kijken want de vacatures die ik vind zijn bijna allemaal al verlopen of ik krijg na 2 weken nog geen reactie. Ik wil graag voor 1 sept overstappen en een nieuwe uitdaging aangaan. Als iemand de baan vindt stuur ik je hoogstpersoonlijk een slagroomtaart toe :-)

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:39
Anders nog iets? Auto’tje? Secretaresse?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Emgeebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:28
Als ik deze post zo lees zou ik in m'n handjes wrijven en zo lang mogelijk 10k blijven vangen.

Wat is een senior cto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Misschien dat je je werknemers zo'n vraag (op deze manier) kunt stellen, maar wat meer input hier zou wel gewenst zijn.

En als senior CTO overstappen binnen 10 dagen, laat mij niet lachen. Of je loopt naast je schoenen of dit is een schoolopdrachtje.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatlinerz
oke niet handig dan. ik ben 57 en doe veel aan start-ups (vind ik leuk) en na meer dan 30 jaar werkervaring ben ik idd een senior geworden Ik denk ook serieus wel dat ik wat aan de tafel te brengen heb. Maar de vraag was: zijn er nog vacatures die ik niet gevonden heb, zijn er mensen die willen meendenken of misschien werken in een organisatie waar nog wel iemand nodig is. Laat het me dan vooral weten. alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatlinerz
True schreef op maandag 21 juli 2025 @ 20:47:
Misschien dat je je werknemers zo'n vraag (op deze manier) kunt stellen, maar wat meer input hier zou wel gewenst zijn.

En als senior CTO overstappen binnen 10 dagen, laat mij niet lachen. Of je loopt naast je schoenen of dit is een schoolopdrachtje.
nee liefste voor 1 sept niet binnen 10 dagen, was het maar zo' n feest ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:39
Je hebt in al die jaren geen netwerk opgebouwd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatlinerz
418O2 schreef op maandag 21 juli 2025 @ 20:56:
Je hebt in al die jaren geen netwerk opgebouwd?
jawel zeker, maar tot op heden alleen niks uitgekomen dus ik dacht ik gooi eens een hengeltje uit. dat is immers ook een netwerk opbouwen, toch?

[ Voor 8% gewijzigd door Flatlinerz op 21-07-2025 21:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• doomtech
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 23:53
Yes, weet nog wel een vacature, bij Circus Renz zoeken ze nog een CTO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Flatlinerz schreef op maandag 21 juli 2025 @ 21:00:
[...]

jawel zeker, maar tot op heden alleen niks uitgekomen dus ik dacht ik gooi eens een hengeltje uit. dat is immers ook een netwerk opbouwen, toch?
Denk je nu echt dat iemand je hier aan een tip voor een baan met €10k/maand gaat helpen? Als iemand al zo'n baan weet, dan zal die dat echt niet hier dumpen.

Dergelijke banen gaan vaak via recruiters, netwerken etc.

Ik mis een dosis realisme.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Modbreak:Dit forum is geen recruitmentsite waar je met een inzetloze open sollicitatie door wildvreemden zonder je te kennen vacatures voor hoge functies aangeboden gaat krijgen.

Het topic gaat daarom op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.