Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Ook al zou die op udma66 kunnen, dan zou dat totaal geen nut hebben denk ik.
nahja snellere doorvoer lijkt me altijd wel handig.
maar nergens staat waar dat jumpertje voor is
maar nergens staat waar dat jumpertje voor is
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Verwijderd
Uit een review van CDR Labs:
"With their 24x drive, UDMA 33 is on by default. Enabling this jumper puts the drive back into PIO Mode 4."
UDMA 33 is het maximum dus, snel zat man
Heb die brander nu ook enkele weken, en de plex bevalt prima
/edit: op die install-poster staat inderdaad niets over een udma jumper
"With their 24x drive, UDMA 33 is on by default. Enabling this jumper puts the drive back into PIO Mode 4."
UDMA 33 is het maximum dus, snel zat man
Heb die brander nu ook enkele weken, en de plex bevalt prima
/edit: op die install-poster staat inderdaad niets over een udma jumper
Jah deze brander roeleert echt wel
had voorheen een plex 12x scsi zonder burnproof was wel ff wat anders on he fly cd kopieren en dan n og winamp en i-netten 
maare zoals ik t dus begrijp wordt ie dus trager als je die jumper aan zet?
Ik begreep dat op de pioneer dvd 116 ook zo'n jumper zat.
wordt die dan ook trager als je m aan zet?
nog ff gelezen
"Just a note about the mystery jumper on the left hand side of the drive. On Plextor's 12x and 16x drives, this enabled the drive's unsupported UDMA 33 mode. With their 24x drive, UDMA 33 is on by default. Enabling this jumper puts the drive back into PIO Mode 4."
eerst zegt ie dat udma33 mode enabled wordt door die jumper en als je m enabled dat gaat de drive terug naar poi mode 4
maare zoals ik t dus begrijp wordt ie dus trager als je die jumper aan zet?
Ik begreep dat op de pioneer dvd 116 ook zo'n jumper zat.
wordt die dan ook trager als je m aan zet?
nog ff gelezen
"Just a note about the mystery jumper on the left hand side of the drive. On Plextor's 12x and 16x drives, this enabled the drive's unsupported UDMA 33 mode. With their 24x drive, UDMA 33 is on by default. Enabling this jumper puts the drive back into PIO Mode 4."
eerst zegt ie dat udma33 mode enabled wordt door die jumper en als je m enabled dat gaat de drive terug naar poi mode 4
Een Plex. 12x zonder burn-proof? Zijn die er geweest ?Op dinsdag 18 september 2001 09:57 schreef Hubert het volgende:
....had voorheen een plex 12x scsi zonder burnproof was wel ff wat anders on he fly cd kopieren en dan n og winamp en i-netten
.....
Hij zegt, dat bij de 12x en 16x branders, de brander standaard op pio4 draait, en dmv de jumper op udma33 gezet kan worden.Op dinsdag 18 september 2001 09:57 schreef Hubert het volgende:
.....
nog ff gelezen
Maar bij de 24x staat die standaard al op udma33, en als je daar de jumper verwisseld zet je hem terug op pio4.
Jip 12/4/32Op dinsdag 18 september 2001 10:31 schreef The Fox het volgende:
[..]
Een Plex. 12x zonder burn-proof? Zijn die er geweest ?
beetje nuteloos dan om die jumper er op te zetten dusOp dinsdag 18 september 2001 10:35 schreef The Fox het volgende:
[..]
Hij zegt, dat bij de 12x en 16x branders, de brander standaard op pio4 draait, en dmv de jumper op udma33 gezet kan worden.
Maar bij de 24x staat die standaard al op udma33, en als je daar de jumper verwisseld zet je hem terug op pio4.
nahja iedergeval het is weer duidelijk wat betreft de jumper
Pagina: 1