Dit waren de beste +3-reacties van juni

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Werelds
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-09 12:58
Artikel: nieuws: Dit waren de beste +3-reacties van juni
Auteur: @TijsZonderH

Ere wie ere toe komt, jullie noemen mij in het artikel maar de reactie in kwestie is van @jdh009 en een stuk uitgebreider dan die van mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TijsZonderH
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14:40

TijsZonderH

Nieuwscoördinator
Ah wat stom, dat moet een copypastefoutje uit de data zijn geweest! We moesten helaas een selectie maken dus ik wilde de langste pakken. Je staat uiteraard wel in de tabel onderin, want wat je zegt, ere wie ere toekomt!

Deze handtekening kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• olympusdenk
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 11:38
Ik wou even aangeven betreft twee styling issues, deze vielen me toevallig op dus hopelijk is het de juiste plek bij feedback van dit artikel.

Met laatste iOS Safari versie zie ik opeens het T.net logo niet meer in de header

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tVDRfStqt7wcgliLx7ehLfxeiPQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lnxzbtjfF1zFSRe4UHeOYRHE.jpg?f=fotoalbum_large

Ook de wrapping van de tekst van de +3 reacties lijkt te ontbreken. Op mobiel loopt de tekst oneindig bijna horizontaal door (op Safari dus, iOS)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XjtxARy6-j9RXhpXepR9dsmwCys=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/246LtLDiBjvwcKyjL77CzfLv.jpg?f=fotoalbum_large

Deze tekst wordt op kleine scherm niet automatisch over meerdere regels verdeeld, maar blijft heel ver horizontaal doorlopen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FRuCuXjm5seKMXKAFJghqBRRQRI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/3zFr0gASKhZI3UcfoowRqG6D.png?f=fotoalbum_large

Nogmaals, hopelijk is dit de juiste plek maar leek me wel goed deze issue even te delen

Marstek Venus-E v2, 5.12 kWh (154.215) | MG ZS '19 44.5kWh | ZP 2.925 kWp Z | HW P1 + sockets | Pi5 met HA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergundy
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-09 21:30
olympusdenk schreef op maandag 21 juli 2025 @ 15:32:
[...]

Deze tekst wordt op kleine scherm niet automatisch over meerdere regels verdeeld, maar blijft heel ver horizontaal doorlopen
[Afbeelding]

Nogmaals, hopelijk is dit de juiste plek maar leek me wel goed deze issue even te delen
Ik werd op Firefox for Android ook verrast door de wrapping. Het is blijkbaar een bekende front-end bug, met workaround: [bug] tabel onleesbaar op iphone

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TijsZonderH

TijsZonderH

Nieuwscoördinator
De wrapping is inmiddels opgelost. Ironisch dat ik dat topic en probleem ook helemaal was vergeten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olympusdenk
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 11:38
TijsZonderH schreef op maandag 21 juli 2025 @ 16:29:
De wrapping is inmiddels opgelost. Ironisch dat ik dat topic en probleem ook helemaal was vergeten :P
Top artikel is nu mobiel inderdaad perfect leesbaar. Logo is trouwens iOS 26 beta issue zie ik, voordat men daar met final release van iOS 26 last van heeft is pas tegen ~september

Marstek Venus-E v2, 5.12 kWh (154.215) | MG ZS '19 44.5kWh | ZP 2.925 kWp Z | HW P1 + sockets | Pi5 met HA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:25

jdh009

FP ProMod
@TijsZonderH Niet alle namen in het overzicht onderin linken naar de profielen.

Ik las mijn tekst terug, manmanman... }:O daar had volgende keer best nog een redactionele sweep overheen gekund als zoiets op de FP komt :+ , om het iets leesbaarder te maken, al was het alleen maar om wat spel- en taalfouten eruit te halen.

[ Voor 11% gewijzigd door jdh009 op 21-07-2025 17:57 ]

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:46

crisp

Devver

Pixelated

olympusdenk schreef op maandag 21 juli 2025 @ 16:53:
[...]

Top artikel is nu mobiel inderdaad perfect leesbaar. Logo is trouwens iOS 26 beta issue zie ik, voordat men daar met final release van iOS 26 last van heeft is pas tegen ~september
Dat is inderdaad al eerder gemeld: iOS 26 tweakers logo ontbreekt

Misschien wel handig om een bugreport te doen bij Apple ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TijsZonderH

TijsZonderH

Nieuwscoördinator
jdh009 schreef op maandag 21 juli 2025 @ 17:57:
@TijsZonderH Niet alle namen in het overzicht onderin linken naar de profielen.

Ik las mijn tekst terug, manmanman... }:O daar had volgende keer best nog een redactionele sweep overheen gekund als zoiets op de FP komt :+ , om het iets leesbaarder te maken, al was het alleen maar om wat spel- en taalfouten eruit te halen.
Vind je dat vervelend dat ik het er zo in heb staan? We hadden hier wel discussie over, omdat we eigenlijk juist niet willen gaan rommelen in de teksten van users, maar ik had er niet bij stilgestaan dat dat niet voor iedereen misschien even fijn is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilution
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Waarom de langste, en niet bijvoorbeeld de hoogste som van het aantal moderaties? Of een ander criterium?

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:25

jdh009

FP ProMod
TijsZonderH schreef op maandag 21 juli 2025 @ 18:58:
[...]

Vind je dat vervelend dat ik het er zo in heb staan? We hadden hier wel discussie over, omdat we eigenlijk juist niet willen gaan rommelen in de teksten van users, maar ik had er niet bij stilgestaan dat dat niet voor iedereen misschien even fijn is.
Op zich niet vervelend hoor. Alleen, toen ik het teruglas, zag ik dat er toch wat foutjes in zaten die de leesbaarheid niet echt ten goede kwamen, zeker voor een frontpageartikel. Zelf zou ik geen bezwaar hebben gehad als er kleine ingrepen waren gedaan om het wat fijner leesbaar te maken voor een breder publiek. Ik doel dan niet op herschrijven, maar op lichte redactie. Die AI-plugin die onlangs in een van jullie vlogs voorbij kwam, stelt volgens mij minimale verbeteringen voor die je handmatig kunt accepteren. Meer een kwestie van puntjes op de i zetten.

Een paar voorbeelden: pprijsontwikkeling, Samung, defccten, zoals de zien is, TMSC i.p.v. TSMC, en een incidentele ./ of /.

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Pagina: 1