Mijn vraag
Is er een manier op usb safe te removen als hij die message op gooit van dat hij niet removed kan worden want in gebruik?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 24h2 (winbtrfs met btrfs samsung T7 externe ssd)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Lockhunter, process manager van sysinternals kijken wat er op die schijf open staat. Bij lockhunter stond windows search open in be-eindig en alsnog wilt hij niet losgegooit worden.
Wat geen optie is
-disk offline gooien in disk management
- sleep
Deze methodes zijn geen garantie voor goede uitwerping.
Computer uitzetten gaat tegen het idee van hot swappable. maar enige oplossing die ik weet.
Explorer.exe sluiten en opnieuw doen helpt ook niet.
Ik weet dat er een lichtgewicht programma was die de usb handles kon tracken maar ben vergeten hoe het heet.
Ik hoop dat iemand een echt goede manier heeft om veilig uit te werpen.
Is er een manier op usb safe te removen als hij die message op gooit van dat hij niet removed kan worden want in gebruik?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 24h2 (winbtrfs met btrfs samsung T7 externe ssd)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Lockhunter, process manager van sysinternals kijken wat er op die schijf open staat. Bij lockhunter stond windows search open in be-eindig en alsnog wilt hij niet losgegooit worden.
Wat geen optie is
-disk offline gooien in disk management
- sleep
Deze methodes zijn geen garantie voor goede uitwerping.
Computer uitzetten gaat tegen het idee van hot swappable. maar enige oplossing die ik weet.
Explorer.exe sluiten en opnieuw doen helpt ook niet.
Ik weet dat er een lichtgewicht programma was die de usb handles kon tracken maar ben vergeten hoe het heet.
Ik hoop dat iemand een echt goede manier heeft om veilig uit te werpen.