Toon posts:

Welke poorten open voor data?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi
Ik heb een chat programma.
Deze wil alleen niet naar een telefoonlijn werken, ligt denk ik aan de poort, welke poorten staan nu altijd open bij een provider, ik weet dat 80, en 21 het zijn, zijn er nog meer?

• MediaZoo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:45
alle poorten horen gewoon open te staan. Ze blokken echt niks voor je ben ik bang. Het kan namelijk ook in je chat programma zitten. of gebruik je een proxy. daar kan het ok aan liggen.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 17 september 2001 20:00 schreef Weps het volgende:
alle poorten horen gewoon open te staan. Ze blokken echt niks voor je ben ik bang. Het kan namelijk ook in je chat programma zitten. of gebruik je een proxy. daar kan het ok aan liggen.
Heb kabel ;) en wil verbinden met Telefoonlijn, ik bedoel van telefoon naar kabel moet het worden!!iemand idee,welke poorten open en niet gebruikt zijn?

• MediaZoo
alle poorten staan open maar kan ook bij je kabel zitten. sonera klapt 1 tm 1024 dicht. dus die poorten kan je niks uppen. Wel downen daarvoor staan ze wel weer open. verder moet jij aangeven welke poorten waarvoor dienen. Dus alle poorten staan normaal open alleen wel zelf aangeven wat er op welke pooort zit :)

Verwijderd

Topicstarter
ik kan ook gewoon @home mailen? en vragen welke poorten open staan? of zouden ze dat niet zeggen?

• MediaZoo
ik denk dat je dan een probleem krijgt want je mag geen servers draaien :)

en bij @home staat alles open

vriend van me zit bij ze namelijk

alleen wil het routeren bij niet altijd evengoed

ik kon namelijk ook vaak niet direct contact maken met die vriend door een anders subnetmask :(

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 17 september 2001 20:11 schreef Weps het volgende:
ik denk dat je dan een probleem krijgt want je mag geen servers draaien :)

en bij @home staat alles open

vriend van me zit bij ze namelijk

alleen wil het routeren bij niet altijd evengoed

ik kon namelijk ook vaak niet direct contact maken met die vriend door een anders subnetmask :(
wat kan ik nu het beste doen dan?
Ik programma mijn programma die de data verstuurd in Delphi 6, zijn er dan misschien andere mogelijkheden?
Ik weet het , dit kan niet in dit forum jah, sorry!
Pagina: 1