Vermeld de URL waar het probleem zich bevindt
Het posten van iedere link naar IMDb zonder (forum-)tags gaat gepaard met automatische omzetting naar een netjes geformatteerde tekst, zoals de volgende:IMDB: Tweakers (Video 2007)
Helaas resulteert dit proces in een tekst met "IMDB" in plaats van "IMDb", wat volgens de originele gedachte achter de "Internet Movie Database" niet klopt omdat "database" uit één woord bestaat.
Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren
Ik kijk naar een goede film of serie en kom daarna hier om de goede vreugde te verspreiden met een link naar IMDb. Iedere link naar IMDb werkt.Plaats de link in een reactie en druk op "Verstuur" of "Toon voorbeeld" om het te zien.
Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed
Een link die na het posten op dit forum zou refereren naar "IMDb" in plaats van "IMDB".Indien relevant, voeg een screenshot toe
Elders op het forum::strip_exif()/f/image/LVQsI8bfTa6PqcipDy02Omc1.png?f=user_large)
De naam van de website in kwestie volgens het eigen logo:

Vermeld welk apparaat en browser je gebruikt
Een MacBook en een Android-telefoon. Beiden heb ik er nog niet van kunnen overtuigen dat het een kleine "b" hoort te zijn.Nawoord
Ik begrijp trouwens dat een oplossing voor deze fout geen hoge prioriteit zal hebben, maar het valt al jaren op en steeds vraag ik mezelf weer af waarom een site zoals Tweakers dit niet op orde heeft.Verder is het vooral een stukje professionaliteit. Het is een van de oudste, zo niet dé oudste, filmdatabases op het web en het zou mooi zijn als dit erkend wordt door de juiste naam te gebruiken
Dat zit wel Schnorr.