Ik wil er vette games op spelen, als race games en ut achtigen. Ik heb nu duron 800 met 128mb intern maar vaak loopt ie op 7*133 dus vet overgeklokt. Maar ik wil hem dus misschien kopen en dan erop gamen en misschien ook een beetje de tv out proberen.
Nu, ik heb dezelfde kaart (maar met dvi uit) en hij bevalt me heel goed in spellen.
Het enigste mindere punt is de tv-out. Je kan namelijk alleen maar monitor+TV of monitor alleen hebben.
Als je dus de tv-out gebruikt, heb je op de monitor hetzelfde beeld als op de tv en ook op 50hz.
Het enigste mindere punt is de tv-out. Je kan namelijk alleen maar monitor+TV of monitor alleen hebben.
Als je dus de tv-out gebruikt, heb je op de monitor hetzelfde beeld als op de tv en ook op 50hz.
Dus als je de tv out gebruikt heb je een slechte res en 50hz (tv beeld) ferquentie op je beeld. En wat is een dvi out?
Een dvi-out is *modernere* soort tv-out; ook kan je hierop een monitor aansluiten.Op maandag 17 september 2001 20:01 schreef wij het volgende:
Dus als je de tv out gebruikt heb je geen slechte res en 50hz (tv beeld) ferquentie op je beeld. En wat is een dvi out?
Zovbeel verschil zit er ook niet tusse die 2 merken.
Sorrie voor die G,, Een dvi out kan je zeker niet gewoon in je externe ingang v an je tv doen of is het gewoon analoog signaal?
Flex kaartje! ik heb er 1tje in combinatie met een celeron 500@566, bevalt me prima!Op maandag 17 september 2001 19:49 schreef wij het volgende:
Club3D Kyro II 64 MB TV-Out FL 230,- is dit wat?? Of is de Hercules kyro II veel beter???
heb de hercules versie, geloof dat die club3d ook op 175mhz standaart loopt, zonder voltage mod heb ik hem in win2k op 195mhz draaien.
maar hoe is het beeld op de TV?
Is de kwaliteit beter dan de Geforce familie?
edit:
zit zelf nl aan de aankoop van deze kaart te denken, maar wil wel acceptabel DVD kunnen kijken!
Is de kwaliteit beter dan de Geforce familie?
edit:
zit zelf nl aan de aankoop van deze kaart te denken, maar wil wel acceptabel DVD kunnen kijken!
Pagina: 1