Bij ons wordt de weg opnieuw aangelegd. Een flinke klus. Nu hebben de bouwers een waterslang langs het hek opgehangen. Waar dus water uitstroomt. Aan het einde van het werkend zal dit weduizenden liters zijn. Wat kan de functie zijn? Koelen, rioleringen testen, tegen stof?
Vraag
Alle reacties
Stof laag houden vermoed ik. Anders hebben jullie straks de ramen wit
Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.
Riolering testen zou kunnen. Voorkomen van stof doen ze meestal met sproeien. Koelen lijkt me niet nodig, en zowel komt er komend etmaal voldoende koelwater uit de lucht. Post eens een foto van de situatie?
|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|
Kan ook het afvoeren van grondwater zijn.
Spel en typfouten voorbehouden
Komt het er om de zoveel meter uit, of alleen aan het einde? foto?
Het kan ook een drinkwaterleiding voor de keet&toiletten zijn. Ivm legionella mag je geen stilstaand warm water hebben, dus is (helaas) de goedkoopste optie om op het einde de kraan altijd een beetje open te laten.
Het kan ook een drinkwaterleiding voor de keet&toiletten zijn. Ivm legionella mag je geen stilstaand warm water hebben, dus is (helaas) de goedkoopste optie om op het einde de kraan altijd een beetje open te laten.
Soms ben ik er wel, en soms ook weer niet.