Waterstraal bij wegaanleg

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMak
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23:08
Bij ons wordt de weg opnieuw aangelegd. Een flinke klus. Nu hebben de bouwers een waterslang langs het hek opgehangen. Waar dus water uitstroomt. Aan het einde van het werkend zal dit weduizenden liters zijn. Wat kan de functie zijn? Koelen, rioleringen testen, tegen stof?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:28

BCC

Stof laag houden vermoed ik. Anders hebben jullie straks de ramen wit :)

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Riolering testen zou kunnen. Voorkomen van stof doen ze meestal met sproeien. Koelen lijkt me niet nodig, en zowel komt er komend etmaal voldoende koelwater uit de lucht. Post eens een foto van de situatie?

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FredvZ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-09 21:42
Kan ook het afvoeren van grondwater zijn.

Spel en typfouten voorbehouden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Illusion
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:51

Illusion

(the art of)

Komt het er om de zoveel meter uit, of alleen aan het einde? foto?

Het kan ook een drinkwaterleiding voor de keet&toiletten zijn. Ivm legionella mag je geen stilstaand warm water hebben, dus is (helaas) de goedkoopste optie om op het einde de kraan altijd een beetje open te laten.

Soms ben ik er wel, en soms ook weer niet.