Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eenhoorntje
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 21:19
Ik ben opzoek naar wat tips,maar denk vooral info wat ikzelf hoogstwaarschijnlijk niet aan denk.

* Korte intro

Ik ben overgestapt van android naar ios. Ik gebruikte naar tevredenheid een Google Pixel Watch 3.
Jammergenoeg kan ios daar niets mee.

* Wat zoek ik / wat wil ik?

Ik wil graag altijd de tijd kunnen zien (dus een Always On Display is mooi meegenomen)
Hartslag meten
Bloedzuurstof (SPO2) meten
Notificaties ontvangen

* Wat vooral niet ?

Dat het er een abonnement nodig is voor de premium functies

* Wat heb ik gevonden ?

Ik zou een FitBit Inspire / Charge 6 kunnen kopen. Ervaring met deze modellen. Helaas wel
een abonnement nodig voor alle functies. Hetzelfde geld voor Withings Scanwatch.

Garmin heeft bijvoorbeeld de Vivosmart 5. Wil ik iets sportiefers dan kom ik op de Vivomove Sport uit.
Beide vinken alle opties aan die ik wil, tevens zijn ze leuk geprijsd.

Wil ik echt alles dan is de optie voor de Apple Watch er ook nog. Eventeel met sim ook nog stand alone te
gebruiken. Ik zag bijvoorbeeld de Watch 9 41mm LTE Model voor 325 Euro (geseald) Niet de allernieuwste.
Maar kan een boel meer dan de rest wat ik opgenoemd heb. Weet alleen of ik deze functies ga gebruiken/.
Mogelijk is het LTE model best handig, zo hoef ik niet altijd mn iphone mee te nemen, En kan ik toch
goed bereikbaar zijn.

Heb jullie nog tips ofandere dingen van let hier op ?
Ik hoor het graag !

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmb66
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 31-07 15:18
Apple Watch Ultra 2 nemen dan ben je direct klaar.
Dat is het beste wat werkt op iOS, of de gewone Watch, maar dan lever je in op bepaalde punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eenhoorntje
Helaas valt de Ultra 2 voor mij af, een door de prijs. Maar vooral het belangrijkste is
dat hij van titanium is, Ik heb huidproblemen. Ik kan dus niet tegen titanium (= getest
in het UMCG) Wel bedankt voor het meedenken

[ Voor 7% gewijzigd door eenhoorntje op 20-07-2025 14:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stutrecht
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:54
Ik heb zelf huidproblemen en van het oplaadpuntje van een Fitbit sense kreeg ik enorme uitslag. Sinds oktober 22 ben ik over naar een Garmin en helemaal tevreden. Geen abonnement meer nodig, geen uitslag en alle gegevens die ik wel. En heel belangrijk: lange batterijduur. Veel langer dan een Apple Watch.

Persoonlijk zou ik een Garmin dan ook zeker aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eenhoorntje
Daar neig ik ook zeker naar. Ik ben geen "power"user met mobiel & watch. Maar het moet gewoon goed.

Van de Fitbit ook last gehad, maar niet elk model gaf problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eenhoorntje
Ik heb er even over na moeten denken omdat het toch een beste aanschaf was.
Ik ben voor de Apple Watch 10 gegaan. Deze kan alles wat ik wil. En ben ik zeker van dat hij naadloos met mijn 16e werkt. En dus niet een alles of niets oplossing.
Pagina: 1