Ik ben opzoek naar wat tips,maar denk vooral info wat ikzelf hoogstwaarschijnlijk niet aan denk.
* Korte intro
Ik ben overgestapt van android naar ios. Ik gebruikte naar tevredenheid een Google Pixel Watch 3.
Jammergenoeg kan ios daar niets mee.
* Wat zoek ik / wat wil ik?
Ik wil graag altijd de tijd kunnen zien (dus een Always On Display is mooi meegenomen)
Hartslag meten
Bloedzuurstof (SPO2) meten
Notificaties ontvangen
* Wat vooral niet ?
Dat het er een abonnement nodig is voor de premium functies
* Wat heb ik gevonden ?
Ik zou een FitBit Inspire / Charge 6 kunnen kopen. Ervaring met deze modellen. Helaas wel
een abonnement nodig voor alle functies. Hetzelfde geld voor Withings Scanwatch.
Garmin heeft bijvoorbeeld de Vivosmart 5. Wil ik iets sportiefers dan kom ik op de Vivomove Sport uit.
Beide vinken alle opties aan die ik wil, tevens zijn ze leuk geprijsd.
Wil ik echt alles dan is de optie voor de Apple Watch er ook nog. Eventeel met sim ook nog stand alone te
gebruiken. Ik zag bijvoorbeeld de Watch 9 41mm LTE Model voor 325 Euro (geseald) Niet de allernieuwste.
Maar kan een boel meer dan de rest wat ik opgenoemd heb. Weet alleen of ik deze functies ga gebruiken/.
Mogelijk is het LTE model best handig, zo hoef ik niet altijd mn iphone mee te nemen, En kan ik toch
goed bereikbaar zijn.
Heb jullie nog tips ofandere dingen van let hier op ?
Ik hoor het graag !
* Korte intro
Ik ben overgestapt van android naar ios. Ik gebruikte naar tevredenheid een Google Pixel Watch 3.
Jammergenoeg kan ios daar niets mee.
* Wat zoek ik / wat wil ik?
Ik wil graag altijd de tijd kunnen zien (dus een Always On Display is mooi meegenomen)
Hartslag meten
Bloedzuurstof (SPO2) meten
Notificaties ontvangen
* Wat vooral niet ?
Dat het er een abonnement nodig is voor de premium functies
* Wat heb ik gevonden ?
Ik zou een FitBit Inspire / Charge 6 kunnen kopen. Ervaring met deze modellen. Helaas wel
een abonnement nodig voor alle functies. Hetzelfde geld voor Withings Scanwatch.
Garmin heeft bijvoorbeeld de Vivosmart 5. Wil ik iets sportiefers dan kom ik op de Vivomove Sport uit.
Beide vinken alle opties aan die ik wil, tevens zijn ze leuk geprijsd.
Wil ik echt alles dan is de optie voor de Apple Watch er ook nog. Eventeel met sim ook nog stand alone te
gebruiken. Ik zag bijvoorbeeld de Watch 9 41mm LTE Model voor 325 Euro (geseald) Niet de allernieuwste.
Maar kan een boel meer dan de rest wat ik opgenoemd heb. Weet alleen of ik deze functies ga gebruiken/.
Mogelijk is het LTE model best handig, zo hoef ik niet altijd mn iphone mee te nemen, En kan ik toch
goed bereikbaar zijn.
Heb jullie nog tips ofandere dingen van let hier op ?
Ik hoor het graag !