We zijn aangekomen bij het tegelen van de badkamer in mijn kluswoning. Nu hadden mijn vader en ik de leuke discussie over hoe de tegels gezaagd moeten worden, maar beide kwamen we nog niet tot een goed antwoord.
We hebben 60x60 tegels en 1 accentmuur(waar het raam zit). De badkamer is 244(horizontaal) bij 286verticaal en de hoogte is 240 en loopt af naar 220.
De drain is 90cm en in het midden van de douche geplaatst naar de langste wand.:strip_exif()/f/image/zha1aNvISRh475aOIeo7v2XY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/doLw0TouuLb1u9kvYV37C6Wk.jpg?f=fotoalbum_large)
Wat is het slimste? Want we komen elke keer rot uit , als we centreren in de douche dan komen we met 5cm uit tegen het raam aan. Het lijkt me ook dat je bij binnenkomst niet meteen op een zaagsnede van 22cm wil stappen bijvoorbeeld.
We hebben 60x60 tegels en 1 accentmuur(waar het raam zit). De badkamer is 244(horizontaal) bij 286verticaal en de hoogte is 240 en loopt af naar 220.
De drain is 90cm en in het midden van de douche geplaatst naar de langste wand.
:strip_exif()/f/image/zha1aNvISRh475aOIeo7v2XY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/doLw0TouuLb1u9kvYV37C6Wk.jpg?f=fotoalbum_large)
Wat is het slimste? Want we komen elke keer rot uit , als we centreren in de douche dan komen we met 5cm uit tegen het raam aan. Het lijkt me ook dat je bij binnenkomst niet meteen op een zaagsnede van 22cm wil stappen bijvoorbeeld.
[ Voor 14% gewijzigd door Terrie op 19-07-2025 19:02 ]
Polestar 2 | SMSR | 19" | Pilot | Magnesium