Welke handheld zou ik het beste buiten kunnen gebruiken

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyberw00d
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23:05
Beetje off-topic maar ik ben nu 4 week met het gezin met de camper op pad en dacht zou ik de Steam deck oled weer mee nemen of de switch 2 ?.. de Steam deck is met zijn 1000 nits geweldig om buiten te spelen in elk weer kwa zicht . De Switch 2 minder… nu veel twijfel gegaan voor de ps vita 😆 met zijn mooi OLED scherm en de 50 games die ik erop heb ( alle top games want ge-mod dus gratis ) is dit toch nog steeds wel een erg toffe console vooral op vakantie . Lekker compact 👍🏻 dat is wel iets wat ik een beetje mis met de sd en switch 2 . Ze zijn wel erg groot voor onderweg , daarin tegen is dat groot scherm wel top met gamen . Nu dus lekker met de vita spelen in de avond uurtjes af en toe en als ik thuis ben weer verder met zelda echoes en erna donkey

Nintendo | Valve Steam Deck Oled 1TB | iPad Air | iPhone 15 pro | Allergisch voor Windows

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:43
Cyberw00d schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 18:39:
Beetje off-topic maar ik ben nu 4 week met het gezin met de camper op pad en dacht zou ik de Steam deck oled weer mee nemen of de switch 2 ?.. de Steam deck is met zijn 1000 nits geweldig om buiten te spelen in elk weer kwa zicht . De Switch 2 minder… nu veel twijfel gegaan voor de ps vita 😆 met zijn mooi OLED scherm en de 50 games die ik erop heb ( alle top games want ge-mod dus gratis ) is dit toch nog steeds wel een erg toffe console vooral op vakantie . Lekker compact 👍🏻 dat is wel iets wat ik een beetje mis met de sd en switch 2 . Ze zijn wel erg groot voor onderweg , daarin tegen is dat groot scherm wel top met gamen . Nu dus lekker met de vita spelen in de avond uurtjes af en toe en als ik thuis ben weer verder met zelda echoes en erna donkey
offtopic:
Dit jaar besloten om de Gamesir G8 plus controller mee te nemen, samen met mijn iPhone 14 Pro Max (welke toch altijd al mee is). Deze controller is perfect voor iOS/Apple Arcade games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:11

itarix

404 soul not found

meesje schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 19:23:
[...]

offtopic:
Dit jaar besloten om de Gamesir G8 plus controller mee te nemen, samen met mijn iPhone 14 Pro Max (welke toch altijd al mee is). Deze controller is perfect voor iOS/Apple Arcade games.
On topic: ik had gelezen dat mensen de switch in de Gamesir G8+ doen omdat dat fijner is dan de standaard controllers.

Heb je daar evaring mee en is dat iets wat je doet?
In tv mode kan ik mij voorstellen dat je alsnog je telefoon vast houdt in de gamesir voor zelda notes maar geen idee hoe handig dat is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:23

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

@Cyberw00d ik heb je vraag uit het Switch 2 Topic geknipt, en daar een nieuw topic van gemaakt. Ook de bijbehorende reacties naar hier verplaatst. Reden is dat dit meer een vraag op zichzelf is en niet iets dat specifiek bij de Switch 2 hoort.

[ Voor 3% gewijzigd door Linksquest op 19-07-2025 10:43 ]

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:43
Linksquest schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 10:43:
[mbr]@Cyberw00d ik heb je vraag uit het Switch 2 Topic geknipt, en daar een nieuw topic van gemaakt. Ook de bijbehorende reacties naar hier verplaatst. Reden is dat dit meer een vraag op zichzelf is en niet iets dat specifiek bij de Switch 2 hoort.[/mbr]
Zelf denk ik dat je een beetje te enthousiast een afzonderlijk topic hebt gemaakt. 1 of 2 berichten een beetje off topic en daarna ging het topic gewoon weer door. De laatste opmerking van @itarix is zelfs volledig on-topic. De Gamesir controller is gewoon compatible met de Switch 1/2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberw00d
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23:05
Conclusie is denk ik wel dat ik nog steeds niet weggeblazen ben van de switch 2 . De Steam deck is al vele keren en jaren mee geweest op vakantie en vooral met die helderheid overal goed speelbaar. Bij de switch 2 heb ik in de tuin al lopen turen op het scherm dus viel toch wel af. Neem dus liever de Oled Vita mee ( wat echt wel een hoop toffe games heeft ) en daar vermaak ik me wel mee. Als ik thuis ben met switch 2 docked verder .

Nintendo | Valve Steam Deck Oled 1TB | iPad Air | iPhone 15 pro | Allergisch voor Windows

Pagina: 1