vcd-speler voor dv

Pagina: 1
Acties:

• VivaAtloni
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 12:45
Ik kan van een goede vriend een stanalone vcd speler kopen, omdat hij een nieuwe dvd speler heeft gekocht. Het ding is een half jaar oud en heeft hij destijds gekocht in de filipijnen voor 150 piek. Op het ding staat dat hij vcd/svcd/xvcd/mp3 af kan spelen. Ik heb al een aantal keren vcd's bij hem gekeken en ook mp3's doen het prima.

Ik wil het ding gaan gebruiken om mij vakantiefilms van mij dv camcorder over te zetten naar svcd (ipv divx). Heeft iemand ervaring met die goedkope vcd spelers en wat is jullie mening over de svcd kwaliteit (en vcd kwaliteit) of heeft een standalone dvd speler een veel betere svcd kwaliteit.

Het ding kost me 40 piek (inclusief 20 films), dus voor het geld hoef ik het niet te laten.

30x sf175s + gw5000-dt op oost

• VivaAtloni
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 12:45
iemand heeft toch wel ervaring met vcd-spelers :? :'(

30x sf175s + gw5000-dt op oost

Verwijderd

ik bied 50 ! :P

Verwijderd

Geen verkeerd plan denk ik, voor het geld hoef je het zeker niet te laten en de kwaliteit van svcd is niet beroerd hoor.

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

je zegt ut zelf al... om het geld hoef je het niet te laten... dan heb je eigenlijk zelf het antwoord al gegeven :)

SVCD is best leuke kwaliteit. Maar goed, voor die 40 gulden (incl. die films en MP3 afspeelmogelijkheid !) zou ik em gewoon kopen en dan zelf eens wat gaan uitproberen. Als het toch niet het resultaat geeft wat je ervan verwacht heb je toch nog een collexie films en een mp3 speler voor 4 tientjes :)

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!