Ik wil graag een 19" monitor aanschaffen prijs klasse rond de 1300 gulden. Maar ik zie door de bomen het bos niet meer.
Ik hoor posietieve dingen over merken maar ik zie nog meer negatieve vooral ilyjama. en ctx Wie heeft er positieve berichten over deze schermen.
ik 
over iiyama
heb er een en ben er zeer tevreden mee
je leest er hier alleen zo veel over omdat veel mensen een iiyama hebben(de meerderheid hier op tweakers)
had eerst een sony en nu dus een iiyama
over iiyama
heb er een en ben er zeer tevreden mee
je leest er hier alleen zo veel over omdat veel mensen een iiyama hebben(de meerderheid hier op tweakers)
had eerst een sony en nu dus een iiyama
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Verwijderd
De P monitoren van philips zijn ook mooi... maar het ging hier over CTX en iiyama ... sorry
Je mag ook ANDERE monitoren opgeven. 
Want ik wil graag een beeld krijgen van de 19 inch die te verkrijgen zijn.
ik heb de iiyama A902MT en ben er achteraf niet 100% tevreden mee en had liever een sony gekocht maar ja.....Op maandag 17 september 2001 21:20 schreef Ron_van_de_Velde het volgende:
Je mag ook ANDERE monitoren opgeven.
ik raad je een sony aan die kosten wel een paar honderd gulden duurder maar dan heb je een A klasse apparaat dat perfect werkt
edit:
niet dat iiyama's geen goede kwaliteits producten zijn maar in sommige types zitten er kleine bugs/kuren
niet dat iiyama's geen goede kwaliteits producten zijn maar in sommige types zitten er kleine bugs/kuren