condenspompen Aspen Silent FP3320/3 / PF3320/2

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foucozor
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 19-07 15:58
Beste,

Iemand ervaring met de condenspompen van Aspen Silent+ Lime (Hoekmodel: FP3320/3 en FP3320/2)?

Ik heb er al 2 die kapot zijn gegaan (laatstede 2 maand) na ongeveer een kleine twee jaar gebruik, dat is toch niet normaal?

De twee airco's waar ze stuk zijn gegaan zijn beiden in de slaapkamers, deze liggen in de winter niet aan, enkel in de zomermaanden om te koelen.
Echter leg ik deze wel 2x per maand eens aan, omdat ik niet wil dat ze maanden aan een stuk stil liggen.

Grt

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nodri2000
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 20:41
Ben ik de enige die dacht dat je je droger wilde opleuken? :)

Pompen ze niet meer of is het waaiertje ofzo stuk gegaan?

Experience is direct proportional to the amount of equipment ruined

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 20:36

Deathchant

Don't intend. Do!

Foucozor schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 19:02:
Beste,

Iemand ervaring met de condenspompen van Aspen Silent+ Lime (Hoekmodel: FP3320/3 en FP3320/2)?

Ik heb er al 2 die kapot zijn gegaan (laatstede 2 maand) na ongeveer een kleine twee jaar gebruik, dat is toch niet normaal?

De twee airco's waar ze stuk zijn gegaan zijn beiden in de slaapkamers, deze liggen in de winter niet aan, enkel in de zomermaanden om te koelen.
Echter leg ik deze wel 2x per maand eens aan, omdat ik niet wil dat ze maanden aan een stuk stil liggen.

Grt
Er was laatst nog iemand die een topic had over aspen pompjes. Ik heb nog niet lang genoeg ervaring, mijn airco hangt hier pas een dikke maand, maar ik heb er ene van Sauermann,die volgens de aircoboer erg goed was. Nou ja, leuke wc-eend-anekdote natuurlijk, maar over 2 jaar als mijne kapot gaat, zal ik ook een nieuwe moeten hebben. Deze dingen gaan blijkbaar geen 10 jaar mee....

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar