NZXT H6 Flow of H7 Flow? Of heel wat anders?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbels
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15:49
Ik zoek een?
Behuizing voor een pc die ik in de nabije toekomst wil gaan bouwen. Aangezien een potentiele behuizing nu in de aanbieding is vraag ik hier alvast advies over.

Wat is je budget?
Rond de 100 euro lijkt me prima voor een goede behuizing.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Momenteel kijk ik naar de NZXT H6 Flow en H7 Flow. Maar ik ben absoluut niet gebonden aan NZXT.
Ik ben wel op zoek naar een behuizing zonder rgb.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De nieuwe pc wordt een build met een 9800X3D met luchtkoeler en een nog nader te bepalen RTX 5090. Koeling en air flow zijn voor mij het belangrijkste, maar qua geluid zou het fijn zijn om niet naast een raketlanceringsinstallatie te zitten. De pc zal op de grond komen te staan.

In eerste instantie leek de H6 Flow mijn keuze te gaan worden. Drie ingebouwde fans, goede reviews, voor zover ik kan vinden goede air flow en een interessante opzet met de schuine fans aan de voorkant.
Nu is de H7 Flow in de aanbieding en daardoor iets goedkoper dan de H6. Wat me vooral een voordeel lijkt van de H7 is dat deze wat meer ruimte heeft binnenin, vooral voor de GPU. Mijjn inschatting is dat dit de air flow ten goede moet komen.

Ik ontvang graag advies in de kwestie H6 vs H7, maar hoor het ook graag als er nog betere alternatieven zijn (die niet twee keer zoveel kosten).