Mijn vraag:
Aan de onderkant van mijn kozijnen heb een metalen stukje en ik begrijp niet echt hoe ik dit correct moet inmeten voor een inzet hor. Kan iemand mij vertellen van welke punten ik exact dit moet inmeten?
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Heb op websites de meet gids gebruikt maar ik kom er alsnog niet uit. Sommige hebben de optie om aan te geven of ik dit aan de onderkant heb en sommige niet. En als ik dit wel aan kan geven vraag ik mij nog steeds af van welk punt ik dit kan meten.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
- Zelf geprobeerd via de websites maar ik snap het toch niet helemaal.
- Bouwmarkt service gebruikt waarbij iemand was langsgekomen om het op te meten. Maar die zat er met een goed aantal centimeter naast. Geld teruggekregen maar wel wat weken kwijtgeraakt al ivm op maat maken.
:strip_exif()/f/image/DniFPdCHdmVrjvRW4OC2sQ0O.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/t8muuwU5DlyKb3YpylOhrbwp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/HbfigdKP1OX6gI0OxMZsAXHf.jpg?f=fotoalbum_large)
Aan de onderkant van mijn kozijnen heb een metalen stukje en ik begrijp niet echt hoe ik dit correct moet inmeten voor een inzet hor. Kan iemand mij vertellen van welke punten ik exact dit moet inmeten?
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Heb op websites de meet gids gebruikt maar ik kom er alsnog niet uit. Sommige hebben de optie om aan te geven of ik dit aan de onderkant heb en sommige niet. En als ik dit wel aan kan geven vraag ik mij nog steeds af van welk punt ik dit kan meten.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
- Zelf geprobeerd via de websites maar ik snap het toch niet helemaal.
- Bouwmarkt service gebruikt waarbij iemand was langsgekomen om het op te meten. Maar die zat er met een goed aantal centimeter naast. Geld teruggekregen maar wel wat weken kwijtgeraakt al ivm op maat maken.
:strip_exif()/f/image/DniFPdCHdmVrjvRW4OC2sQ0O.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/t8muuwU5DlyKb3YpylOhrbwp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/HbfigdKP1OX6gI0OxMZsAXHf.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vxNWrJlXKZnyxhRn7rSA1QRg.jpg?f=fotoalbum_large)