Van 2 Apple id’s naar 1

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilse-in-DK
  • Registratie: Juli 2025
  • Laatst online: 23-07 09:43
Ik heb 2 verschillende Apple id s (vanwege emigratie en ik in Denemarken olk een telefoonnummer moest hebben om hier dingen te kunnen regelen )
Nu heb ik een nieuwe iPhone herkregen en wil bepaalde dingen van mijn Nederlandse Apple id overzetten (o.a. mijjn aangekochte ringtone ) en mijn hele Deense Apple id
Ik weet dat ik mn telefoon met Deense id zo overkant zetten door de telefoons tegen elkaar aan te houden
Maar kan ik dan als ikd a ga gedaan heb uitloggen met mn Deense id wn dan inloggen met mijn Nederlandse id en dan mijn ringtone weer “downloaden “ .
Of verdwijnt dan alles wat onder mn Deense id is aangemaakt ?
Kortom eigenlijk wil ik een mix maken van 2 id’s naar 1
Ik heb me alsof gezocht maar kan er nergens iets over vinden

Bedankt voor hulp

Beste antwoord (via Ilse-in-DK op 20-07-2025 20:37)

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:17
Je kan gewoon het land of de regio van je Deense ID aanpassen naar Nederland. Zie hier: https://support.apple.com/nl-nl/118283

Er zijn maar een aantal zaken die echt aan je ID hangen, maar je zou bijvoorbeeld ook je Deense ID om kunnen zetten naar een Nederlands Apple ID en dan de twee IDs koppelen door een familie aan te maken. Op die manier kan je ook zaken delen. Geen garantie dat dit precies doet wat jij wilt hoor, maar het is een gedachte.

Ik zou eigenlijk gewoon aanraden om contact op te nemen met Apple support, bel ze en leg de kwestie voor. Misschien kunnen zij de twee IDs samenvoegen. Edit... ik lees net dat dit niet mogelijk is, maar ik zou het toch even aan de support afdeling voorleggen. Zij kunnen je het beste adviseren wat er in jouw specifieke situatie mogelijk is. Zie hier voor het telefoonnummer: https://www.apple.com/nl/contact/

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:17
Je kan gewoon het land of de regio van je Deense ID aanpassen naar Nederland. Zie hier: https://support.apple.com/nl-nl/118283

Er zijn maar een aantal zaken die echt aan je ID hangen, maar je zou bijvoorbeeld ook je Deense ID om kunnen zetten naar een Nederlands Apple ID en dan de twee IDs koppelen door een familie aan te maken. Op die manier kan je ook zaken delen. Geen garantie dat dit precies doet wat jij wilt hoor, maar het is een gedachte.

Ik zou eigenlijk gewoon aanraden om contact op te nemen met Apple support, bel ze en leg de kwestie voor. Misschien kunnen zij de twee IDs samenvoegen. Edit... ik lees net dat dit niet mogelijk is, maar ik zou het toch even aan de support afdeling voorleggen. Zij kunnen je het beste adviseren wat er in jouw specifieke situatie mogelijk is. Zie hier voor het telefoonnummer: https://www.apple.com/nl/contact/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:05

talin

ES-MA

je kan maar met 1 Apple ID ingelogd zijn op een stuk hardware.
heb je apps die je met een ander account hebt gedownload op dat stuk hardware staan krijg je bij het updaten netjes de vraag: geef mij het wachtwoord van Apple ID X voor het updaten van deze app.

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Apple heeft ook een handleiding hoe je aankopen migreert van de ene Apple Account naar een andere.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ilse-in-DK
  • Registratie: Juli 2025
  • Laatst online: 23-07 09:43
Vandaag gebeld met Apple helpdesk

Het zou mogelijk moeten zijn
Oude telefoon overzetten naar m’n nieuwe telefoon
Als dat klaar is zou ik op mijn nieuwe telefoon uit moeten loggen met mijn. Apple id - data bewaren .
Dan inloggen met mijn andere Apple id (de regio’s van beide id’s zijn verschillend ) en dan “marriage data” moeten doen
Als dat gebeurd is weer uitlogen en weer inloggen met de Apple id ik nu gebruik
🤞🤞🤞