Toon posts:

Van Click en Dial naar Hometime

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb er dus nu genoeg van, vandaag alweer de hele dag geen Click & Dial dus ben ik van plan naar Hometime te gaan.

Maar ff een vraagje, ik hoorde dat je dan al meteen kunt internetten (na 19:00) met Hometime, is dat zo? En kun je ook inderdaad na 2 uur weer meteen opnieuw inbellen en dat oneindig? En wat zijn jullie ervaringen met Hometime?

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Op maandag 17 september 2001 19:17 schreef 007 het volgende:
Ik heb er dus nu genoeg van, vandaag alweer de hele dag geen Click & Dial dus ben ik van plan naar Hometime te gaan.

Maar ff een vraagje, ik hoorde dat je dan al meteen kunt internetten (na 19:00) met Hometime, is dat zo? En kun je ook inderdaad na 2 uur weer meteen opnieuw inbellen en dat oneindig? En wat zijn jullie ervaringen met Hometime?
niet meteen internetten ( was bug)

ja na 2 uur

ja onbeperkt

staat toch ook op site? jeez

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Nee, je kan NIET gelijk internetten via Hometime.., je moet je natuurlijk eerst aanmelden via de site (of telefonisch :?), dan krijg je binnen enkele dagen een brief in huis met je gegevens en een brief die je moet ondertekenen, en terug sturen of faxen.
Als je die brief terug fax kan je diezelfde dag wel internetten via Hometime..

Wat ik van Hometime vind? Hij doet het goed, in één keer binnen en de snelheid is ook oké. Maar ik heb hem nog maar een dag, dus nog weinig over te zeggen.

Dus ik zeg, een aanrader... :)

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga het dus maar doen, Wish zuigt echt heel hard de laatste tijd.

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

het gezeik met Wish is vorige week begonnen, moeilijk inbellen,niet kunnen inbellen.
Lullig, kun je je 2 uur niet volmaken! En vandaag de melding dat wachtwoorden en login niet juist zijn, server totaal down dus :(
En we krijgen zeker geen geld terug of extra uurtjes als compensatie? Ben van plan morgen even de klantenservice te bellen wat de oorzaak is. Ik zit idd ook te denken aan hometime. Die 2 uur per dag is niet genoeg als je moet telewerken met je klasgenoten en je kunt als enige geen ADSL of kabel krijgen, hehe :)
Ga me zometeen eens aanmelden, ik laat jullie weten hoe het verloopt, zowel dat gesprekje met wish klantenservice als het aanmelden bij Hometime :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• Willems
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-05-2025
ik ben Click & Dial inderdaad nu ook zat.

Sorry dat ik het vraag... maar welke site is die van hometime?

TIA

Pascal

Verwijderd

Op maandag 17 september 2001 23:16 schreef Willems het volgende:
ik ben Click & Dial inderdaad nu ook zat.

Sorry dat ik het vraag... maar welke site is die van hometime?

TIA

Pascal
www.wanadoo.nl ben te lui om direct te linken..volg de linkjes op de site maar :)

• mrknowitall
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-05 16:32

mrknowitall

Hardware junkie

Ik had gister idd ook maar 1 uurtje C&D, vandaag nog niet kunnen inloggen :(.
Ik hoop toch dat de service weer goed komt omdat ik straks van beide gebruik wil maken, overdag C&D en 's avonds Hometime. Het blijft beroerd, voor dit geld heb je echt een hele mooie ADSL verbinding.

One of the animals has left its cage today.

Verwijderd

Topicstarter
Shit man, hoe zeg je dat Wish op? Op wish@wish.nl reageren ze dus niet.

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Wish kan je alleen maar schriftelijk opzeggen...

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

krijg klantenservice niet te pakken,zeker veel klagers :)
Heb gister hometime aangevraagd, hoop morgen de papieren te krijgen,kan ik ze zsm terugsturen of faxen. En wish werkt vandaag hier weer prima. Gek dat ze er een week over doen om alles weer goed te laten werken :( (niet te hard roepen)
Denk niet dat ik wish erbij ga houden, dan is het 66 piek en 69,95 per maand. Is teveel van het goede,dan wacht ik maar tot 19:00 hoor! :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Verwijderd

Topicstarter
Wish lag er bij mij net weer een paar uur uit hoor...

Alleen schriftelijk? Irritant, ff een briefje tikken, zal meteen wat complimenten geven over de service. >:)

• akooi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-07 23:47
Ik denk dat opzeggen ook niet opschiet. Ik stuur ze een mailtje waarin ik ze in kennis stel dat ik de machtiging intrek. (ik heb ook problemen gehad met email waarop ze totaal niet reageerden)
Pagina: 1