Snelkoppeling egosearch?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Ik zoek met enige regelmaat een van m'n eigen posts in een topic. Daarvoor moet je nu je username intypen en aangeven dat je op 'poster' zoekt. Zou het wat zijn om een snelkoppeling toe te voegen aan het rijtje 'toon posts'?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oCvgCeCbyORlj6F4aCYC2pWaOTc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/nWp2o7DdvLTD5Wz7EEW6sBJK.png?f=user_large

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Eens, zou erg handig zijn. Niet voor mijn ego, maar in grotere topics is het handig om je eigen posts terug te kunnen vinden om de antwoorden daarop ook makkelijk terug te vinden. +1 dus!

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:36

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Hier ben ik ook voorstander van.

Eigenlijk zou mooier en 2.0 zijn als dit een mooie dropdown filter zou worden, anders wordt het ook weer zo'n flinke rij, als het dit zou worden. En TS (Topicstarter) maakt het ook niet duidelijk voor iedereen. :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NZj_PWewynZ13Sgc3Q7nYa32B6A=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/Q1UZYWuwNM3BYnEZzrB4rT9G.png?f=user_large

[ Voor 8% gewijzigd door AW_Bos op 18-07-2025 10:44 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

AW_Bos schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 10:42:
Hier ben ik ook voorstander van.

Eigenlijk zou mooier en 2.0 zijn als dit een mooie dropdown filter zou worden, anders wordt het ook weer zo'n flinke rij, als het dit zou worden. En TS (Topicstarter) maakt het ook niet duidelijk voor iedereen. :P

[Afbeelding]
Nah, het zou wel 2.0 zijn en misschien mooier (maar smaken verschillen). Ik heb zelf liever knoppen dan drop down dingen. 1x klikken i.p.v. 2x klikken is altijd beter.

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|