Homebase S380 verbind niet

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenRAxel
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 31-07 15:16
Mijn vraagIk heb een Eufy Homebase 3 (S380) gekocht met 1 camera en ben van plan een deurbel daarbij te kopen, echter ik krijg mijn Homebase met geen mogeloijkheid aangesloten op mijn internet (ORBI R960) met 2 sattelieten. Heeft iemand hier ook ervaring mee?

Relevante software en hardware die ik gebruik
ORBI960, Eufy Homebase 3 (S380)

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
De app van Eufy is de Eufy Security original eufy security
Deze is gedownload, en stappen doorlopen tot het punt dat de app een poging doet om de Homebase te connecten. Dit gaat steeds mis en in de app komt de vraag om de Homebase te resetten. Dit heb ik al enkele malen gedaan, maar ook dat geeft geen oplossing.

Ik sta op het punt om de hele aankoop maar weer terug te brengen en dan uitzoeken wat ik wel kan installeren....

Ben |:( |:( |:(

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Emos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-09 13:11
Ik heb andere hardware, maar ik had ook zo iets, toen ik mijn Eufy set wilde installeren. Bleek dat ik bij mijn provider (XS4ALL) de beveiliging op 5 had staan, Nadat ik die op 4 had gezet, werkte alles direct. Zou het aan een instelling van jouw provider kunnen liggen?

Emos

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmert26
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:46
Heb je hem wel eerst bedraad aangesloten op de router? Volgens mij moet je hem de eerste keer bedraad aansluiten, alles installeren daarna kun je hem op de wifi zetten en elders plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenRAxel
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 31-07 15:16
Beste,
ik heb afgelopen nacht e.e.a. nog eens rustig bekeken op wat You-tube video's en kwam daar een video tegen waar haarfijn werd uitgelegd dat je absoluut de QR code moet scannen, het serienummer invullen (manueel) werkt dus echt niet.
Dus, dit nogmaals gedaan en ...... binnen een minuut had ik verbinding en was alles geinstalleerd.

1) ik had de instellingen van mijn provider bekeken en die stonden, voor zover ik kon zien, allemaal goed.
2) Ik had e.e.a. bedraad volgens de uitleg aangesloten, maar de oorzaak lag bij het ingeven van het s/n. Volgens de video en nu ook volgens mijn ervaring, werkt dit echt niet als je dit zelf intyped
Bedankt voor de replies..

Grtz\
Ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-09 13:11
Fijn dat het inmiddels werkt Ben. Dank je wel voor de update.

Emos