Mijn vraag
Ik heb een 5 jaar oude occasion gekocht, proefrit gereden en alles. De auto heb ik gisteren opgehaald. Eigenlijk best van slag door het programma van hoes eraf halen en dergelijke dat ik niet meer naar de auto heb gekeken...
en op de terugweg zie ik opeens 2 beschadigingen in de vooruit..
(Ik denk dat ze 5 en 4 mm groot zijn)
Beiden op de vooruit, een in het midden en een net voor de bijrijder
:strip_exif()/f/image/29BQYdgjF3lg6omdpZSTnazz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/S3imT1lUm2GksDYQT3MW3N9s.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NikTxQhrVNJlbkgq49Ff5ZXg.jpg?f=fotoalbum_large)
Relevante software en hardware die ik gebruik
Het is een BOVAG bedrijf en er zou een visuele inspectie uitgevoerd, etcetera.
Ik heb het niet gezien tijdens proefrit, misschien was ik verliefd 🤔. Ik denk niet dat ze dat zelf hebben veroorzaakt en genegeerd.
Afgelopen dinsdag heeft het een nieuwe apk gekregen.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb gemaild met de vraag waarom een kras op een achterlicht niet was verwijderd ook al was dat belooft en dat ik niet snap waar die plekken op de vooruit vandaan komen en wat er aan gedaan kan worden.
Krijg ik een droog antwoord dat ze behandeld zijn en het geen probleem zou moeten vormen. Het rare antwoord over achterlicht laat ik even erbuiten.
Ben ik nou zo'n mierenneuken dat dit voor mijn gevoel beter moet afgehandeld door überhaupt de putjes (beter) te vullen? Visueel en al voelend is het helemaal niet glad. Misschien kan ik iets zien van een poging bij de eerste beschadiging, maar ik denk dat het resultaat beter zou zijn met een diy actie. Dus is dit gevuld?
En is dit iets wat ze gefixed moesten opleveren? Er zit geen garantie op ruiten bij BOVAG, maar garantie gaat toch over iets dat na koop gebeurd?
Ik heb een 5 jaar oude occasion gekocht, proefrit gereden en alles. De auto heb ik gisteren opgehaald. Eigenlijk best van slag door het programma van hoes eraf halen en dergelijke dat ik niet meer naar de auto heb gekeken...
en op de terugweg zie ik opeens 2 beschadigingen in de vooruit..
(Ik denk dat ze 5 en 4 mm groot zijn)
Beiden op de vooruit, een in het midden en een net voor de bijrijder
:strip_exif()/f/image/29BQYdgjF3lg6omdpZSTnazz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/S3imT1lUm2GksDYQT3MW3N9s.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NikTxQhrVNJlbkgq49Ff5ZXg.jpg?f=fotoalbum_large)
Relevante software en hardware die ik gebruik
Het is een BOVAG bedrijf en er zou een visuele inspectie uitgevoerd, etcetera.
Ik heb het niet gezien tijdens proefrit, misschien was ik verliefd 🤔. Ik denk niet dat ze dat zelf hebben veroorzaakt en genegeerd.
Afgelopen dinsdag heeft het een nieuwe apk gekregen.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb gemaild met de vraag waarom een kras op een achterlicht niet was verwijderd ook al was dat belooft en dat ik niet snap waar die plekken op de vooruit vandaan komen en wat er aan gedaan kan worden.
Krijg ik een droog antwoord dat ze behandeld zijn en het geen probleem zou moeten vormen. Het rare antwoord over achterlicht laat ik even erbuiten.
Ben ik nou zo'n mierenneuken dat dit voor mijn gevoel beter moet afgehandeld door überhaupt de putjes (beter) te vullen? Visueel en al voelend is het helemaal niet glad. Misschien kan ik iets zien van een poging bij de eerste beschadiging, maar ik denk dat het resultaat beter zou zijn met een diy actie. Dus is dit gevuld?
En is dit iets wat ze gefixed moesten opleveren? Er zit geen garantie op ruiten bij BOVAG, maar garantie gaat toch over iets dat na koop gebeurd?
[ Voor 9% gewijzigd door gr8-jen op 17-07-2025 22:11 . Reden: Foto's toevoegen ]
WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 4500Wp ZWW || BENG, Rc6 rondom, tripple glas, WTW, 165m2 verwarmd || Gasloos sinds sep 2023