Toon posts:

blijft hangen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
mijn pc blijt hangen tijdens internet .
ik kan dan niet meer pagina's sluiten of openen wat ik probeer moet dan de pc via reset opnieuw opstarten .
2 de als ik een cd er in doe bijft de naam staan bijv:d:win
ook als ik er een nieuwe cd in doe
sys p2 333 --128mb --cd:aopen--cdrw:creative8*4*38---soundblaster 128 video: diamond monster 16mb
nooit geen problemen gehad sins een week of drie pc al opnieuw geinstaleerd

• Byteripper
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-02 18:10

Byteripper

The bytes make the rip.

Hoe maak je verbinding met internet?
En loopt het zaakje meteen vast of na een tijdje?

Verwijderd

Topicstarter
blijft hangen naar een poosj verschillend enekeer met een 10min en de volgen keer naar 2uur en heb kabel

Verwijderd

het lijkt er op dat je iets fout hebt gedaan met het installeren van windows of je verbindingen. ik zou gewoon alles eraf gooien en weer op nieuw installeren, dat werkt het snelst en het best. als je dan van je probs af bent kun je een ghost maken zodat je voortaan je windows in 5 min erop zet en alles meteen goed staat.

• EsCo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:12
Misschien een component wat het overklokken niet meer bijhoudt?

de Internet Jongens BV - Noeste webwerkers

Verwijderd

Topicstarter
hij is niet over geklokt het is een cel333a

• Kman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-07 07:18
foute netwerkdrivers?

Of gebeurd het alleen tijdens het browsen.. probeer dan eerste eens een andere browser (indien je IE gebruikt, update 'em of try http://www.netscape.com of http://www.opera.com ). Kan misschien zijn dat IE brak is nl.

En dat van je cdrom.. zoiets heb ik ook wel eens, dat de naam (en soms zelfs inhoud) van het cdromstation niet ververst wordt. Probeer 'em dan te 'ejecten' (of 'verbreken' ) dmv rechtermuisknop op het station in explorer/deze computer. En dan er een nieuw cdtje in te doen, en zodra de cdromspeler opgespint is op f5 (vernieuwen, ook te vinden in het menu 'beeld') te drukken.

Verwijderd

Topicstarter
het is expl 5.0 en dan sp2 codeersterkte 128bits

• Rejgun
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-08 22:52

Rejgun

Leven is Bier drinken

same problems here :(

met internetten loopt alles vast, de ene keer na 5 min en de andere keer na 2 uur, is dus heel erg verschillend. de naam van de cd blijft bij mij ook staan (alleen bij de dvd-player, nier bij de brander)

oplossing?????????

systeem: T-bird 1,2
msi k7t turbo
riva tnt 2
sb live 5.1
etc......

OS win2K

videokaart en soundcard zitten op zelfde irq (11)
kan dit de problemen veroorzaken???

internetverbinding via de kabel

Gebruik van een andere browser werkt niet (heb netscape 6.1 geprobeert) draai nu ie 6

Audi: Vorsprung durch Technik

Verwijderd

ik wil niet lullig doen, maar ie6 is nog in een testfase, 5.0 is altijd al bagger geweest, ik zou het toch maar eens proberen met ie5.5, internet explorer is namelijk niet alleen je browser, maar regelt ook je gui, en je inbelverbindingen. ik heb al vaker meegemaakt dat dit bij 98 (met name de eerste editie) veel problemen oplevert.
alleen weet ik niet of het mogelijk is om een installatie van msie 6.0 terug te draaien en er dan 5.5 op te smijten.
lukt ook niet bij directniX... (typisch micro$oft) :r
maarja bij gebrek aan ondersteuning voor andere os.. je moet wel... |:(

Verwijderd

Topicstarter
niemand een echte oplossing
Pagina: 1