Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik gebruik mijn pc voornamelijk om te gamen, vooral voor CS2 en nieuwe AAA games. Momenteel speel ik op 1080p met 144Hz, maar ik ben van plan om in de toekomst over te stappen op een 1440p-monitor.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer €1300. Als iemand met een goed onderbouwd argument komt om iets extra uit te geven sta ik daar ook voor open.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog een Samsung 980 EVO SSD.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het lijstje onderaan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het uiterlijk van de pc maakt mij niet uit.
Ga je overklokken?
Alleen als ik meer fps wil krijgen in CS2, maar waarschijnlijk niet.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag zou ik feedback ontvangen op de PC hieronder. Wellicht kan het goedkoper, of raden jullie aan om juist iets meer uit te geven aan bijvoorbeeld een betere CPU. Ik las dat de Ryzen 7 7800X3D beter presteert in CS2, maar die is wel een stuk duurder en levert niet extreem veel extra FPS op ten opzichte van de Ryzen 5 9600X.
Ik gebruik mijn pc voornamelijk om te gamen, vooral voor CS2 en nieuwe AAA games. Momenteel speel ik op 1080p met 144Hz, maar ik ben van plan om in de toekomst over te stappen op een 1440p-monitor.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer €1300. Als iemand met een goed onderbouwd argument komt om iets extra uit te geven sta ik daar ook voor open.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog een Samsung 980 EVO SSD.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het lijstje onderaan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het uiterlijk van de pc maakt mij niet uit.
Ga je overklokken?
Alleen als ik meer fps wil krijgen in CS2, maar waarschijnlijk niet.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag zou ik feedback ontvangen op de PC hieronder. Wellicht kan het goedkoper, of raden jullie aan om juist iets meer uit te geven aan bijvoorbeeld een betere CPU. Ik las dat de Ryzen 7 7800X3D beter presteert in CS2, maar die is wel een stuk duurder en levert niet extreem veel extra FPS op ten opzichte van de Ryzen 5 9600X.
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 5 9600X Boxed | € 196,99 | € 196,99 |
1 | Moederborden | Gigabyte B650 EAGLE AX | € 133,99 | € 133,99 |
1 | Videokaarten | Acer Nitro Radeon RX 9070 XT OC 16GB | € 689,- | € 689,- |
1 | Behuizingen | Montech X3 Mesh Zwart | € 49,99 | € 49,99 |
1 | Processorkoeling | Arctic Freezer 36 | € 29,22 | € 29,22 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3636F16GX2-FX5 | € 93,19 | € 93,19 |
1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 12 M 750W | € 115,99 | € 115,99 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.308,37 |